SUMMER, OH SUMMER

Posted by with 1 comment
UPOZORNENIE- postujem jeden z letných outfitov, ktoré som ešte nestihla zverejniť. Teraz by som v takomto odetí asi určite zamrzla, niet pochýb.

CAUTION! This is one of my unpublished summer outfit. It's not one of outsits I can wear in the beginning of October. 

Bol to presne čas, keď som objavila, že vlasy nemusím nosiť stále len rozpustené. Objavila som napríklad drdol a cop.. (čo boli pre mňa dve úplne cudzie slová) 

It was definitely the time when I did explore some new hairstyles.. Ehmm, new.. Just a bow and ponytail but I haven't wear different hairstyle from straight hair for so long time.  

Strašne mi chýba pár teplých letných dní, počas ktorých bolo možné nosiť outfity na tento spôsob- zakrývajúce čo najmenej. Pražiť sa na slniečku a nenávidieť každý jeden krok, o ktorý sme boli bližšie k školskému roku. Abrakadabra... To bolo poriadne dávno. Už dobré 2 mesiace dozadu. Verili by se tomu vôbec? :(

I miss those hot and sunny days when it was enough to wear shorts and crop top. And the time when I was counting down days to the start of school. It was about two months ago, omg how time flies..






1 komentár:

  1. Ten náhrdelník je naozaj prekrásny <3 Pristane ti to :))

    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť