BLACK IS THE BEST

Posted by with 4 comments
Hey, everybody! Ospravedlňujem sa vám za to, že som dlhšiu dobu nič nepridala, ale nemala som možnosť dostať sa sem. Od pondelka do včera večera som bola na výlete v Prahe /čakajte post s fotkami, mám ich faaakt strašne veľa- to mi pripomína, že by som ich ešte mala pretriediť/ a pripojenie k wifi bolo fakt obtiažne, keďže bolo obmedzené len na 5 ľudí.

Hey everybody! I'm so sorry for no new posts but I had no chance to post something because of three day trip to Prague. 

Mnohí sú názoru, že ostne a vybíjance sú už out. Nech si kto chce hovorí čo chce. Kľudne si deľte oblečenie, zjavy, vzory a strihy na in a out. Kto vlastne určuje čo sa nosí a čo nie? Nech si to každý človek určí sám a podľa svojej chuti, netreba sa riadiť nepísanými pravidlami a názormi ostatných, na čo?

A lot of people thinks studded and spiked clothing is out.. But whoo cares what those people do think? Let them think what they want to.. But who is the main person in this world who can define what is out and what is not? It can only be dedined by outselves.

Zistila som, že mám doma straašne málo nohavíc /asi tak troje, ostatné sú mi veľké alebo som ich poslala kade ľahšie, resp. nepáčia sa mi/ a preto je hneď niekoľko kusov nohavíc na mojom wishliste no. 1. Legínky som už donosila, teda až na pár výnimiek, (vyčlenila som si len zopár, ktoré sa mi ešte páčia) a práve preto sa musím začať zásobovať niečím iným. /jegginsy mi nevadia, práve naopak- podľa mňa sú úplne najlepším rieším tohto problému/ a práve preto zapĺňa prvé wishlistové miesto niečo tak obyčajné ako sú nohavice... A samozrejme by to chcelo aj nejaké topánky, keďže tieto sú síce superko, ale skracujú mi nohy a potom vyzerám vo všetkom strašne napraane, fujky..

I find out that I've got a lack off trousers. They don't fit me because they are too large for me.. And let's talk about leggings.. Okay, don't.. I don't like them at all right now- but there are still some exceptions- especially those leggings without freaking crazy patterns and stupid things. So new trousers are the no. 1 on my wishlist. /but I still do love jeggings, they are the best!/ And of course I need som new shoes because these boots tend to make me smaller and fatter.. And I really hate it, bleeeh. 

V tomto poste sa ešte stále nevzdávam čierneho klobúčika a ofiny, avšak ani toto outfitové "boom" nebude trvať večne nebojte saa. Jediným večným legendárnym znakom sú moje okuliare, ktoré sú obsiahnuté takmer v každom outfite. Haha, stále ma to nenudí.

This is one of the bangs'n'hat outfits.. But don't worry, this boom won't last forever. The only one forever lasting legendary thing is......... are my sunglasses.. :P

Keď si tak čítam týchto pár odsekov, cítim sa akoby som ich ani nepísala ja. Nehovorím, že som ten najzábavnejší človek pod slniečkom, ale tento súvisle-nesúvislý text je neskutočne nudný a ani sa nedivím ak si ho nikto neprečíta. Tiež by sa mi nechcelo :D

While reading these blocks of text I don't feel good.. I don't think I'm the funniest person in this world, but these words are so boring and I totally understand if nobody reads this. 

A čo Praha? Praha bude. Bude post a dúfam, že bude aj ďalšia návšteva v čo najkratšom čase, pretože vypadnúť z takej stoky ako je naše mesto do mesta ako je Praha.. Je to hotový zázrak, kúzlo, splnené želanie, ... ďalšie synonymá si už domyslite, ja nemám silu, klipkajú mi oči /aj keď je len pol siedmej pm../ tak či tak by 2-3 riadky nestačili, chcem sa rozpísať, a chcem sa rozpísať v inom článku nie v outfitovom poste, omg 

And what about Prague? Prague is Prague, it is charming city. /and I really do appreciate being a part of this excursion because I had a chance to get the hell out of my shitty hometown/ buuut 2 or 3 lines of text would not be enough to write how amazing it was. So stay tuned and I promise you'll be able to read about this trip as soon as possible, darlings :))







4 komentáre:

  1. Úplne parádna mikina a topánky tiež! <3
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta mikina je boží!
    A jaktože jsme nevěděli, že jsi v Praze? =O
    A vybíjance nebudou out nikdy!!
    šup sem s fotkama z Prahy =), vidět ji v pohedu jiného mě vždycky baví..

    Fajn večer,
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, písala som to v článku aj.. :D ale nebola to až tak podstatná informácia

      určite to tu čoskoro bude, len si musím nájsť čas pretriediť tých 600 fotiek O:) :D

      Odstrániť