BLUE HAT

Posted by with 8 comments
Finally, prvý z jesennejších outfitov, ktorý som mala pre vás pripravený.. Tento konkrétne je jeden z tých, ktoré síce nie sú určené na chladné jesenné dni /skôr sa hodí k tým teplejším/, ale budiš. 

Hello everybody!! I'm finally here to show you one of my autumn outfits and this one is the first!

Šiltovkám tak trošku odzvonilo /ale nebojte sa, ja ešte niečo vymyslím/, a keďže milujem niečo nosiť na hlave/vo vlasoch, zamerala som sa na klobúky.. Síce moju zbierku zatiaľ tvorí len čierny a modrý, ale ešte by som si chcela zaobstarať hnedý, červený a prípadne nejaký biely. Sú to taktiež supermaskovacie pomôcky v prípade, že máte bad hair day, takže určite nie som jediná, ktorá si ich tak moc cení. Outfit som ladila do čiernej a modrej farby- kto by to bol povedal. /radšej mám "vulgárnu" čierno červenú, klasickú čierno bielu alebo temnú čierno čiernu kombináciu farieb/ Klobúk som teda farebne zladila so svetríkom. Pôvodne som ho chcela ladiť k modrým nohaviciam, ale nebudem predbiehať- to ešte len bude. Náhrdelník som dostala k narodeninám od kamarátky- aj keď mám radšej tie väčšie a výraznejšie, nikdy nie je na škodu mať doma aj niečo minimalistickejšie.. Šortky už poznáte a s topánkami vás zoznamovať nemusím tiež, haha.

It's autumn, so people usually don't wear snapbacks.. They replace snabpacks with hats. And yes.. I did it toobut don't worry, I want to make up something with snapbacks mainly because it's not so usual to wear them in this time of the year. I fell in love with hats and I really want to extend my collection. /I want brown, red and white ones Hats are very useful too.. Especially when you've got a bad hair day, they are one of the best ways how to solve this problem. This outfit is a combination of black and blue /I like black and red, black and white or black and black combinations of colours much more but whyy not black and blue, sure?.. At first I wanted to combine blue hat with blue trousers but it might be one of future outfits.. The necklace was a gift of a friend of mine. I like those bold and large necklaces much more but it's not a shame to have something minimalistic in your closet or collection toom is  it? Shorts and shoes are "well-known" so I don't have to introduce them to you.. :)

Čo sa tretieho "odseku" /tretieho slovenského alebo tretieho anglického/ týka- väčšinou je to ten, kde vám píšem o svojom živote, novinkách a ostatných veciach, ktoré nemajú žiadnu súvislosť s outfitom, dobree, pokračujem v tom. Tento týždeň bol vcelku náročný- kopa písomiek+málo voľného času. Som rada, že som prežila bez nejakej závažnej ujme na zdraví. Budúci týždeň si aspoň prvé 3 dni oddýchnem, pretože idem do Prahy, Pokiaľ školu niekto zo študentov reprezentuje v nejakej súťaži, tak sa mu takto odvďačí /asi jediná z jediných výhod, ktoré vôbec má/... Takže sa budem pomaličky baliť a tešiť na vypadnutie z tohto nechutného mesta, wohooo.. Aaaa.. Sobota je konečne tuuu! Ja sa však vždy musím zobudiť okolo šiestej- nikdy si nepospím, keď môžem, vždy sa zobudím bez budíka a potom sa ponevieram po byte a sledujem seriály, pretože pokračovanie spánku nehrozí+ vôbec nevadí, že spať idem o jednej. /fakt to neznášam, 5/6 hodín spánku je strašne málo/ Takže ako ste sa už mohli dovtípiť, dnešok samozrejme nebol výnimkou.. Rozhodla som sa teda vstať z postele a konečne niečo zverejniť+niećo napísať.. Zvyknite si na väčšie nádielky textu, hodlám s tým pokračovať.. + články vždy aspoň čiastočne prekladám do angličtiny, pretože mám aj pár zahraničných čitateľov a chcem aby boli aspoň čiastočne vtiahnutí do diania.. Angličtinu sa učím odkedy som na gympli a tiež ju rada študujem sama,, Toto je super spôsob ako si ju precvičiť a naučiť sa nové slovíčka. Preto na moje pravopisné chyby nereagujte agresívne, stačí ma na ne upozorniť, budem za to vďačná :)) 

And the third part of english/slovak text is usually about some news, my life and other things which have nothing to do with current outfit. Ok.. It's not a rule but I'll go on.. This week was so tough but I survived it because I'm going to Prague next week.. /It's the way how our school rewards to you when you represent it at some kind of competition- the only one good thing about it/ ... So I have to pack my things and looing forward to Monday. Aannnd.. It's Saturday today! But I don't get why I have to wake up so early every weekend. It's the only one chance to have longer sleep and my body protests.. Well, I decided to wake up and publish some new post.. I like writing in English because I've got some foreign followers and I want them to understand my posts.. And. I didn't say my English is perfect, so... Please if you notice some mistakejs write them to me.. I'll be glad if you do it :)

A čo vy ako si žijete jesenný život? 
And what about you and your life? :))

+ UPOZORNENIE NA 2 PREBIEHAJÚCE GIVEAWAY! RIMMEL KOZMETIKA & NÁHRDELNÍK S LASTOVIČKAMI










8 komentárov:

  1. Asi jsem tento rok fakt hodně zblbnutý módními trendy, protože květinovou potlač můžu a hodně. A klobouky taky..škoda, že mi nesluší..no nemůžu mít všechno, že =) (nebo jsem třeba zatím nenašel ten pravý..)
    A jesenný život? Zatím přeje počasí, takže procházky a čas strávený venku =)
    Mišo
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si myslím, že klobúk sa hodí snáď každému, len si, ako sám hovoríš, asi nenašiel ten pravý :)))

      Odstrániť
  2. Strašně nádherný outfit! Jsi krásná :)
    Janie Reinde

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na Mišel se mi líbí osobité pojetí outfitového materiálu vkusně zasazeného do prostředí. Její cit pro krásu a snoubenost je pro mě něčím neuvěřitelně pozitivním a provokujícím zároveň.

    OdpovedaťOdstrániť