INSTADIARY 20th- 26th OCTOBER

Posted by with 1 comment
Dnes je to instadiary a zajtra to bude giveaway-- sľubujem už.. :D

Cestovanie busom je úplne najlepšie! Milujem to. 
1. fotka- cestou z chaty
2. fotka- cestou do Osvienčimu, v ktorom som bola minulý týždeň


Zbožňujem šalátiky :3 

Ten pocit, keď je vo fitku najväčšia plnka práve vtedy, keď odchádzate domov.
Na zamyslenie.
Áno, áno, minulý týždeň som mala narodky, tak som si popriala všetko najlepšie.. :D

A presne v taký kúzelný dátum som sa musela sama od seba zobudiť tak skoro, wtff

Deň odchodu to Osvienčimu.. Vstávala som o tretej a snap som spravila o 4:13 ...
Nenávidím naše mesto, ale fotím ho stále.. :D

FOLLOW ME

1 komentár:

  1. Tie šalátiky vyzerajú naozaj dobre :)) Krásne fotky :))
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť