INSTADIARY 10th- 16th NOVEMBER 2014 (Prague,...)

Posted by with 3 comments
Predtým ako pridám special článok s pražáckou tematikou tu mám pre vás ešte jeden instadiary! Denník vo fotkách z tohto týždňa by tvorila až 1 fotka, takže ten zverejním spolu s ďalším.. Niekedy v budúcnosti, hah.

Hey! Before my photodocumentation of Prague I'm gonna post you my new instadiary /it's from the week before this one- it's not that new but don't be worry, haha.. I want to post it now because you can find some photos from Prague here too- concretely photos I uploaded on instagram.


PS: VIDEO SOM DOKONČILA- KLIK

Pred odchodom:

Before leaving:




Možno to vyznie sladko, možno to vyznie detsky.. Ale nech idem kamkoľvek na noc, v mojom kufri musí byť vždy miesto minimálne pre jedného plyšáka, haha.

It might sound sweet, it might sound childish... But wherever I go to spend a night I have to make some extra place for at least one teddy bear.

Praha:

Prague:

Pražské ulice.
Prague streets.

Šikovní.. Vie to aj niekto z vás? :D
They were amazing.. Does anybody of you know how to to it?


Metrooo!!

Večerný rozchod sme využili na nákupy.
Evening shopping time.

Vianočný stromček začiatkom novembra, haha. Vy ho už máte postavený?
Christmas tree in the beginning of November.. And what about you? Do you have your christmas tree built?

Rozlúčka s intrákom, v ktorom sme boli 2 noci.
Byee, bye college.

Po príchode domov:

After arriving home:
Kúpila som si "až" triko a opasok..
I bought t-shirt and belt.

Najväčšiu radosť som mala z Chia semienok!!
Omg! I had finally found chia seeds and bought them!

Doma ma čakala kniha z knižnice, konečne!
And 50 shades of Grey were waiting fom me!

Ranná cesta.
Morning road.
Úsmeev.
Just smile.

A nakoniec nejaké jedlo:

And some food:
Degustovala som.. Klasický protein zaliaty doma je stopro lepší.. 
I wanted to know how it tastes..

Chia semianka som vyskúšala hneď ako som mala možnosť :) RECEPT TU
Chocolate pudding with chia seeds.

Núdzová situácia..
Emergency situation.

Mrkvový džúsik.. Po milión rokoch iný nápoj ako voda, čaj alebo mlieko... 
Carrot juice- different drink from water, tea, milk after so long time.

3 komentáre:

  1. Jak jsem byla v Praze, tak jsem furt přemýšlela, jak to ti lidi dělají, že tak levitují nad sebou :D pak jsem to diskutovala s jedním pražákem a ten mi to vysvětlil - takže to umím takyy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj bola by som rada keby ste si pozreli môj nový blog :-)
    polishland

    OdpovedaťOdstrániť