INSTADIARY 27th OCTOBER- 2nd NOVEMBER 2014

Posted by with No comments
Aloha <3 Je tu ďalšia fotodokumentácia môjho života- INSTADIARY. Áno, áno, ešte stále ma to baví :D Aj tak najviac fotím len cez víkendy a voľno, pretože v priebehu týždňa na to veľa času nemám.. Žeby som to nakoniec z WEEK DIARY zmenila na WEEKEND AND FREETIME DIARY? 

Hello everybody! I like taking a lot of photos on instagram and this is the reason of so many insta posts. Yes, yes It's still so funny for me.

Hmla, hmla, hmla.. Všade hmla... Bol to štvrtok, prázdninky a ja som šla z fitka...
Fog everywhere. It was Thursday...


Tréning, počas ktorého som nemala pod lakťami karimatku sa fakt vypomstil..
Sometimes exercising hurts..

Hmla po druhýkrát.
Another fog.

Výrazný rúž, úsmev. A klobúk nesmie chýbať!! :)
Bold lipstick, smile.. And of course.. Hat which should not be missing!

Vždy som si chcela odfotiť len polku outfitu! :D
I had always wanted to take a photo of half of my outfit!

Vločky, mlieko, med, ovocíčko.
Oat flakes, milk, honey and fruits <3

Bol Halloween, nemohla som si to odpustiť. S kamarátom sme boli na miestej párty, ktorá sa na "párty" len hrala, a ani zďaleka sa na niečo také nepodobala.. Žiarska úroveň, čo vám poviem.. Najzaujímavejšie na Halloweene bolo počasie, s ktorým sa môžete oboznámiť na ďalšej fotke.

It was Halloween and I had to be scaryy! Me and my friend attended Halloween party in our town but it was so shitty and it had nothing to do with a party. It's Žiar what else to say... And what was the most interesting thing about Halloween? The weather...
Halloweensky večer, asi 21:00. Vonku hmla, temno a problém vidieť na 2 metre pred seba.. Ale bolo to fakt úžasné a atmosferické.

Halloween evening 9 pm. It was fog and so dark outside.. But it was really awesome!

Neskorší narodeninový dáreček od maminkinho brata a jeho ženy. Potešili maa! <3
Late birthday present from my mother's brother and his wife. They made me sooo happy! 

FOLLOW ME

0 komentárov:

Zverejnenie komentára