KAKAOVÉ PALACINKY

Posted by with 2 comments
Ďalší chutný a jednoduchý recept nenáročný na suroviny (dobre, možno každý doma nemá trstinový cukor a kokosový olej, ale podľa mňa by minimálne ten kokosový olej nemal chýbať)! Tento krát máte možnosť vyskúšať kakaové palacinky. Nemám ani poňatia, čo na túto chuťovku poviete vy, ale mne veľmi chutili :P Recept som našla tu. A teraz už pekne po poriadku. 


ČO BUDEME POTREBOVAŤ?

špaldová múka hladká 6 PL
práškové kakao 2 PL
voda 1/4 šálky (cca 50ml)
mlieko 1/4 šálky (cca 50ml)
rozpustený kokosový olej 1/2 PL
trstinový cukor 1 PL
vajce 1
soľ /štipka

AKO POSTUPOVAŤ?

Všetky suroviny dáme do misky a rozmixujeme ponorným mixérom. Rozohrejeme si panvicu, zľahka potrieme kokosovým olejom a ide sa tvoriť!

ČÍM PALACINKY OCHUTIŤ?

Najlepší je grécky/biely jogurt alebo ovocie, fantázií sa samozrejme medze nekladú :) Ja som zmiešala lyžicu bieleho jogurtu s lyžičkou jahodového džemu.

NUTRIČNÉ HODNOTY:

Malo by vám výjsť cca 8 palaciniek /podľa receptu/, samozrejme to záleží na tom, koľko cesta použijete na 1. Mne vyšli cca 4.

1 palacinka /z 8/ cca teda obsahuje:
43 kcal
1 g tuk
2 g bielkovíy
5 g sacharidy

2 komentáre:

  1. Mňáám dakujem za recept Miška, snáď sa mi podarí :P :)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Palačinky miluji, tak bych to mohla někdy zkusit :)

    OdpovedaťOdstrániť