PIZZA Z CELOZRNNEJ MÚKY

Posted by with No comments
Ahojte! Opäť sa u nás v kuchyni kuchtilo zdravo. Tentokrát som sa nechala nalákať na celozrnnú pizzu, ktorej recept som našla na tomto blogu.

Zdravá, diétna a dokonca aj chutná! Presne taká je mozzarelovo-paradajková celozrnná pizza. Pred jej prípravou som bola pripravená aj na úspech aj na neúspech tohto receptu. Cesto som spravila ja, ostatné dokončila mamina /ale nabudúce varím, pečiem, ... sama! :D



Čo všetko potrebujeme?

100g celozrnnej múky
lyžicu oleja /použili sme olivový
5g sušeného droždia
cca 40ml teplej vody
1/2 lyžičky soli
1/2 lyžičky cukru
nakrájané paradajky v plechovke (my sme použili paradajkový pretlak a zopár cherry)
cesnak, korenie /použili sme bazalku, oregano a cesnakové korenie z Lidla
mozzarella 1/2 balíčka bohato stačí

 Postup:

V prvom rade si treba pripraviť cesto /čo je viac než jasné/. Všetky prísady zamiešame a cesto necháme kysnúť cca hodinku. Po hodinke môžeme z cesta spraviť placku a dať ho do formy/ na plech vymastený olejom.



Cesto obložíme paradajkami/pretlak, pridáme mozzarellu, cesnak, bazalku, korenie, ... Nakoniec sa s pizzou rozlúčime približne na 25 min. kým sa bude piecť na 180-200 stupňoch. My sme ju piekli asi 15 minút na pizza programe, ktorý máme na rúre. 


HOTOVO! Pizzu môžete papať, kľudne si k nej priložte aj ľadový šalát.

Nutričné hodnoty:

na 1 porciu = 1/2 pizze 1578Kj (375Kcal) 
bielkoviny: 17g  
sacharidy: 41g 
tuky: 15g

BTW: Nabudúce skúšam cesto z karfiolu, potom sa nezabudnem pochváliť s výsledkom! :P

0 komentárov:

Zverejnenie komentára