RAW ČOKO CHIA PUDING

Posted by with 1 comment
Hello!! Článok o Prahe bude hneď ako budem mať čas upraviť to nespočetné množstvo fotiek+ outfity taktiež, všetko proste! Akurát si k tomu musím sadnúť :D

Tento recept som našla tu. Chia semienka som si kúpila v Prahe, a preto som proste musela vyskúšať niečo s nimi. S výsledkom som spokojná, je to veeeeeeeeľmi chutné a určite odporúčam vyskúšať tento čokoládový puding :)
ČO BUDEME POTREBOVAŤ?
  • 1/2 šálky kokosového mlieka
  • 1 PL kakaa
  • 1 PL medu /ja som dala 1/2 ČL a úplne to stačilo
  • 1 a 1/2 PL chia semienok



AKO NA TO?

Všetky vyššie uvedené suroviny dajte do jednej misky a zmiešajte ich spolu. Puding treba na noc odložiť do chladničky. Ráno ho jednoducho vyberiete a spapáte. Ak ho chcete niečím dochutiť, kľudne do toho. TIP: kokos, banán, lesné ovocie- vyberte si podľa vášho gusta :) 

Ja som sa rozhodla pre jahody a na ďalši deň som dala šancu banánu. Banán mi k tomu však pasoval viac :)

NUTRIČNÉ HODNOTY:

250 kcal
11 g tuk
7 g bielkoviny
20 g sacharidy

1 komentár:

  1. Takyto druh poudingu som este neskusala, no moze to byt mnam. Urcite ho musim skusit :)

    Pozyvam ta na giveaway u mna na blogu :)

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť