SHREK'S GREEN SMOOTHIE

Posted by with 7 comments
Ahojte! Aby som aspoň trošku rozšírila zameranie blogu, bola aktívnejšia a doplnila ho o niečo zaujímavé, rozhodla som sa konečne začať prispievať do rubriky "GET FIT". V tejto rubrike/štítku/tagu budete môcť nájsť rôzne rady, tipy a recepty! Budem testovať rôzne recepty, ktoré nájdem všemožne po nete alebo ich náhodou niekde započujem.. Keďže nie som veľmi zdatná v kuchyni, nečakajte nič zložité a svetaborné :D Dnes začíname.

Včera som si na desiatu vyskúšala spraviť zelený smoothie. (našla som ho tu) Nikdy v živote som si ho doma nevyrábala, prišlo mi na chuť, a tých 5 minút, ktorých som strávila jeho prípravou vôbec neľutujem. Možno vyzerá ako zelená bažurinka /aj jeho konzistencia sa tak dá odpísať/, ale chutí výborne a zasýti. 


Čo budeme potrebovať?

1 banán
1 jablko (zelené/červené, aké len chceš)
uhorka (ja som dala 45g)
špenát (25g bohato stačí, nevadí ak použijete pretlak, špenát nemusí byť čerstvý)
1 pohár vody ( ja som dala asi 200ml)

Príprava:

Pripravíme si všetky suroviny. To, že banán ošúpeme snáď nemusím ani spomínať, jablko stačí prekrojiť a zbaviť jadrovníka, uhorku očistiť a všetko pridať do mixéra a zaliať vodou, ktorú sme si prichystali. Hneď po rozmixovaní si môžeme vychutnať náš zelený smoothie. Mne vyšli 2 poháre. Konzistenciou je dosť hustý, ako som už spomínala, a v prípade potreby si ho ešte môžete doliať vodou :)

Nutričné hodnoty:

1 porcia približne obsahuje
243 kcal
50g sacharidov


Želám vám veľa šťastia pri príprave! Pokiaľ sa odvážite ochutnať Shrekov smoothie /creepy pomenovanie, ja viem/. tak určite napíšte komentárik! :)

PS: Zajtra odchádzam do Prahy a vraciam sa až v stredu, v rámci možností sa pokúsiť aspoň niečo postnúť, ale ni nesľubujem. 


+ UPOZORNENIE NA 2 PREBIEHAJÚCE GIVEAWAY! RIMMEL KOZMETIKA & NÁHRDELNÍK S LASTOVIČKAMI

7 komentárov:

  1. A netreba tam pridať cukor?
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja necukrím :) cukor tam ani nechýba, banán a jablko úplne stačí, však ak to niekedy skúsiš a bude ti tam cukor chýbať, kľudne ho môžeš primiešať :)

      Odstrániť
    2. Pokud máš hodně sladký banán, tak cukr fakt netřeba =).
      Smoothie miluju, často si je děláme. Teď v zimě teda méně, ale v létě jsme na nich žili =D.
      Prima pondělí =),
      Michael
      www.ontheleaf.net / facebook / Bloglovin / ig: @majki

      Odstrániť
  2. páni, to vypadá krásně. mňam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňááám dakujem za recept, určite vyskúšam :P :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si robim smoothie skoto denne je to mnamka :)

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super:)


    PS: Zvu te na svoi giveaway na mem blogu,ktera bude koncit brzy. Budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť