BLACK LEATHER JACKET

Posted by with 6 comments
Alohaaaaaaaaaaaaa! Dnes je nedeľa, a nás študentov to vôbec nemusí trápiť, pretože máme prádzniny, kto by to nemiloval. /aj tak ma nenávisť voči tomuto dňu v týždni asi nikdy neprejde 

Hello everybody! It's Sunday today.. And finally- it's not a problem for us.. for us- students! Because there's no school tomorrow, wuhuu /but I still hate Sundays

Asi 2-3 mesiace sa vedľa môjho stola nachádzala cestovná taška plná oblečenia /ehmm, outfitov/, ktoré pofotím, keď budem mať voľno. Od začiatku týchto prádznin som nafotila minimálne 15 outfitov a včera som tú povestnú tašku koonečne vyprázdnila, Bohu vďaka... :D Fotila som najmä pri bielej stene, pretože vonku je brr, poriadna zima. Jedine včera som to riskla a 2 outfity odfotila na streche. 

There was a bag full of clothes/outfits next to my desk. No, I wasn't leaving. Those clothes were prepared for shooting.. But I didn't have time while there was school time.. But yesterday I have finally done it!

Včera bol ten správny deň a po dlhej dobe som si konečne mohla dovoliť nasadiť slnečné okuliare. Toto "ofúknuté" háro v štýle dnešných lámačov sŕdc som si tiež nemohla odpustiť. Najvtipnejšie na tom je, že som sa s hairstylom nijak zvlášť nepiplala.. Len som chytila vlasy a zapla ich do štipca, bez akýchkoľvek ďalších doplnkov, pomôcok alebo náradí/náčiní. 

I had a chance to wear my fav sunglasses after really long time! I was sooo happy. 

Dokonca som bola deň dozadu natoľko kreatívna, že som pomenila blog. No, design som si prepožičala, ale menu a bočný panel som si musela kódovať osamote. 

Yesterday was soo good. You can notice a new design of my blog too! I wanted some changes and I hope you like it. 

POVIANOČNÁ GIVEAWAY- 

RIMMEL GLITTER BOMB LAK NA NECHTY + GIVEAWAY



















6 komentárov:

  1. Dosť pekný účes máš, páči sa mi ;) ak sa mozem spytať, v ktorom meste si fotila tie fotky? pekne miesto :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :))
      je to diera, v ktorej nanešťastie bývam- Žiar nad Hronom :D

      Odstrániť
  2. Máš úžasne spravené vlasy :)) Pristane ti to veľmi :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z týchto fotiek ide strašne super energia! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť