FLORAL BACKPACK

Posted by with 1 comment
Ahojjjte! Prázdniny sú už v plnom prúde a ja som dnes začala fotiť outfity, ktorými som plnila "cestovnú" tašku počas mesiaca? dvoch? troch? Počas zimných mesiacov si budete musieť zvyknúť hlavne na interiér/konkrétne túto bielu stenu/, pretože mám dosť obmedzené možnosti, čo sa fotenia týka :/ mrzí ma to, ale podstatné je, že budem prispievať aspoň niečím.. btw pár outfitov s iným "pozadím" mám ešte v počítači, tak snáď to nebude až také jednotvárne..

Hello!! Holidays are here! I've begun taking new photos of outfits today. Hope you will enjoy it.. :)

Tento outfit je pomerne dosť jednoduchý.. Nič zložité, prekombinované.. Najvýraznejším prvkom je batoh z www.getbag.sk. Zamilovala som si ho hneď na prvý pohľad, pretože milujem kvietky- na čomkoľvek! Síce je to viac-menej letný vzor.. Ale prečo si nespríjemniť aj zimu?

This outfit is so simple and clear. The bolded thing is backpack from www.getbag.sk. It's amazing! I love floral pattern!

Aj napriek tomu, že je outfit nafotený v interiéri.. Pri tomto neletno-nezimno-nejarno-neviemakoužmámpokračovať počasí je vcelku nositeľný.. Samozrejme treba pridať aspoň kabát.. :D

Besides this outfit was shooted in a room or interior, it's totally ok to wear it in this sooo weird weather. /but with a coat.. of course










batoh- www.getbag.sk

1 komentár:

  1. Batoh je opravdu moc krásný a i celkový outfit se mi moc líbí. :) A pozadí nevypadá nijak špatně, takže vůbec nevadí, že to není focené venku. :)
    Janie Reinde

    OdpovedaťOdstrániť