GOODBYE 2014

Posted by with 1 comment
Aloha všetci! Dnes budem písať iný článok/ post na aký aký ste pri mne zvyknutí. Týchto "pár" riadkov nebude venovaných čisto len outfitom a opisom toho čo mám na sebe a možno tu nebudú ani anglické odseky, to uvidím až ja sama na konci, či sa mi bude chcieť prekladať, haha- už som to dopísala, vraciam sa na začiatok- a nie nechce sa mi. 

Dnes, ak sa nemýlim- a je jasné, že sa nemýlim, je posledný deň v roku 2014! Vonku svieti slniečko, náš teplomer ukazuje 18 stupňov nad nulou /zlaté slniečko nám svieti na senzor/ a nenechajte sa zmiasť- chlad to stále istí. Na noc hlásia až -20°C, ale k tomu sa ešte dostaneme. Poďme pekne po poriadku.

Za rok sa toho v živote človeka dokáže udiať a zmeniť fakt poriadne veľa, keďže niektoré zmeny sú také náhle, že dokážu prebehnúť zo dňa na deň.  Rok plný pekných chvíľ, ktoré prerušovali aj tie zlé, nemôžeme sa mať predsa len dobre, ale ja nechcem byť a ani nebudem negatívna, a v článku sa budem venovať najmä tomu dobrému, čo sa v priebehu 365 dní roku 2014 udialo/zmenilo v mojom svete.


Blog
Z blog.cz som sa presunula na blogger.com. Určite túto zmenu neľutujem. Starý blog vediem stále, ale na blogspot nedám dopustiť! :)
Blogger-logo.jpg (1024×311)


Po niekoľkých hrách s designom som si ho radšej stiahla a dokódovala podľa seba. Konečne to tu vyzerá lepšie a útulnejšie. 
10425115_861854717162421_6971917245379027594_n.png (960×418)



Životný štýl, strava, cvičenie
V tejto kategórií sa udiali asi najväčšie zmeny. Nikdy som nebola nijak tučná, ale chcelo to zmenu a konečne som sa do toho ponorila viac. Od začiatku roka som schudla asi 5-6 kilo, začala som jesť ooveľa zdravšie a v cvičení som len pokračovala. Tento rok som toho dosť prečítala. veľa som sa dozvedela, veľa som odskúšala- a neľutujem to. Pochopila som aj to, že spánok je veľmi dôležitý, preto si doprajem aspoň 7 hodín spánku.
Na tejto fotke to možno nie je až také badateľné, ale na váhe, mierach a celkovo live je to rozdiel. Cítim sa lepšie a spokojnejšie :)

Nežijem len na šalátoch, don't worry. 

Naučila som sa nosiť aj farby
Začiatkom roka som bola veľký hejter farieb, hlavne bielej.. Ale teraz nosím aj farebnejšie outfity ako len tie čierno-čierne, haha. 

dsc_0394.jpg (1000×1256) 

Ďalšie zmeny, novinky, fakty ...
-už nefotím fujifilmom, ale nikonom
-zredukovala som svoj šatník a následne ho doplnila
-začala som predávať svoje staré oblečenie - tu
-vo svojej izbe sa konečne po prerobením cítim ako vo svojej izbe /aj keď ju stále zdieľam s bračekom
-začala som počúvať Amy Winehouse, Edwarda Sharpa, ...
-začala som viac čítať
-posielala som veeeľa outfitov na Dnes nosím a ďalšie fcb stránky /nehovorte, že si to nepamätáte
-asi mesiac som nosila ofinu
-začala som nosiť okuliare aj medzi ľudí
-som viac posadnutá poriadkom
-konečne som navštívila Osvienčim
-mám doma vysnívané flatform workery a vybíjané high heels
-menej mi záleží na názore ostatných
-spoznala som mnohých skvelých ľudí/ aj tých menej skvelých, haha
-začala som experimentovať v kuchyni
-som menej tvrdohlavá /alebo sa mi to len zdá?

Čo sa týka predsavzatí

Mám predsavzatia ako každý človek. Nie sú to nesplniteľné hlúposti, skôr sú to veci, o ktoré sa stále snažím, a v ktorých aj hodlám pokračovať. :) Myslím si, že je skvelé spísať si na papier vlastné ciele, v priebehu roka tento papier nájsť a buď sa zasmiať, alebo sa tešiť z toho, čo ste si splnili. 

Niekoľko motivácií:

tumblr_lr3yrceVB41r2sfflo1_500.gif (640×425)


Faith-quote-tumblr-2014-2015.jpg (500×685)


Rok 2015

Nový rok, nové možnosti. Ďalších 365 pred nami. Záleží len na nás ako s týmto časom vynaložíme. V tomto roku chcem byť viac aktívna čo sa blogu týka, viac sa venovať svojim záľubám a spoznať veeľa nových ľudí.

Večer hlásia poooriadnu zimu/ ako som už spomínala, tak sa nezabudnite tepľúčko obliecť a nový rok oslávte ako sa patrí- v kruhu najbližších :) 

A nakoniec zostáva už len zaželať rok plný úspechov, šťastia, zdravia, lásky! A choďte si za svojimi snami a predsavzatiami :P

PS: 132 followerov! Ďakujem vám všetkým, ste úžasní! :) :*

PPS: Chcem poďakovať za každý úsmev, všetku radosť, ale aj za faloš, slzy, smútok, kritiku, posmešky a zradu v tomto roku, pretože aj toto všetko ma zmenilo a veľa naučilo. :*

zdroje obrázkovwwwwwwwwwwww

1 komentár:

  1. Super:) To cvičení chci do příštího roku, ale vždycky mě to opustí, dkyž nevidím chvíli výsledky:(:D!
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť