HAT AGAIN

Posted by with 1 comment
Hello! Ospravedlňujem sa za to, že som taká neaktívna, ale už je tu len týždeň pred Vianocami a pomedzi povinnosťami a nakupovaním vianočných darčekov+ďalšími vianočno-novoročnými záležitosťami som nemala moc času a ani chuti na postovanie, preto sa ozývam až dnes s jedným starším outfitom.

Hello! I'm so sorry for my no activity, but there are Christmas in a week and a lot of duties.. And beside these things there's almost no time for blogging. /apart from the thing that I'm totally lazyyyyy

Ako som už spomenula Vianoce sa blížia.. Určite všetci dobre viete, že tým pádom sa blíži aj pár dní bez školy a ukrojenie z povinností... Ja si dávam hneď teraz predsavzatie, že sa vám začnem venovať viac :P

As I've just said Christmas time is coming. And you all surely know what it means- a couple of days without school and much more free time! I promise you I will find more time for you. 

Čo sa týka outfitu- je to ďalší nohavicovo-tričkový outfit doplnený klobúkom- ničím zvláštne.. Avšak celkom adekvátne k počasiu /ešte mi chýba kabát/.. Bohužiaľ cez zimu je to trošku obtiažnejšie, čo sa týka fotenia vonku a celkovo kombinovania hrejúcich a zároveň dobre vyzerajúcich outfitov.. Nápady však stále mám.. + cez zimu budem fotiť viac interiéri, aby som túto "aktivitku" nemusela stopnúť, kým zas nezasvieti teplé slniečko.

And as to this outfit.. You can see me wearing trousers and shirt outfit including black hat- nothing special.. But you know.. It's freeeeeeeeeeeeezing and it's really hard to be original as hell and keep warm, haha.





1 komentár: