PRAGUE

Posted by with 4 comments
Alohaa!! Konečne som sa dostala k pretriedeniu a následnej úprave fotiek z Prahy, bolo ich okolo 500, ale skutočne slušne som to zredukovala na týchto pár, haha. Ak sa mi niečo podarí zostrihať, tak neskôr nahrám aj video, ale nič nesľubujem./sú, alebo lepšie povedané- budú, na ňom nejaké momenty z Prahy, ktoré sa mi páčili a chcela som ich zachytiť aj vo videu/.

Pre dievča z malého mesta ako je moje bydlisko je návšteva veľkého mesta ako je Praha skutočne kúzelná! Veľké a historicky významné budovy so svojimi príbehmi, kopec ľudí a všetky svetielka, ktoré v noci rozrušujú tmu. Nádhera, jednoducho atmosféra na nezaplatenie. V priebehu 3 dní a 2 nocí, ktoré sme strávili v tomto úžasnom meste sme toho pomerne dosť pochodili. Všetko som si pekne zdokumentovala kvôli tomu, aby som sa o svoj zážitok mohla podeliť aj s vami :)

PS: VIDEO SOM DOKONČILA- KLIK


V Prahe bolo mnoho expertov.


Hra s bublinkami.


















Boli sme na samom vrchu! :D Nižšie je výhľad. 



Naše ubytko v internáte.

Momentka.


A nakoniec nejaké animácie :)


4 komentáre:

  1. Naozaj nádherné fotky a gify ešte lepšie! :))
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky! :) A ty animace jsou snad ještě hezčí! :)
    Janie Reinde

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobré fotky.
    Volha..ještě než jsem se do Prahy přestěhoval, bydleli jsme na ní se školním výletem =D
    A ti pouliční otrapové..z pohledu turisty to asi může vypadat zajímavě nebo hezky..z pohledu člověka, co to denodenně potkává a míjí, to je otrava a hnus, zakázal bych to. Opravdu =D
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť