RIMMEL GLITTER BOMB LAK NA NECHTY + GIVEAWAY

Posted by with 12 comments
Síce laky na nechty veľmi neobľubujem- som lenivá si nechty nalakovať a to už ani nehovorím o ich odlakovávaní.. Ale aj napriek tomu som musela odskúšať túto novinku od Rimmel!


Už z jeho názvu glitter bomb je určite nadmieru jasné, že ide o poriadny boom trblietok.Vianoce a Silvester sú plné odleskov a trblietok, preto je lak glitter bomb určite skvelým doplnkom práve v tomto období. 

Lak glitter bomb môžeš nájsť v 4 rôznych odtieňoch- strieborný /disco fever/, ružový /disco diva/, červený a zelený /midnight mistletoe/ a ružový a modrý /bedazzle/. Odtieň, ktorý som mala k dispozícií ja- ružový a modrý /bedazzle/. 

Pod tento vrchný lak môžeš /ale aj nemusíš/ naniesť podkladový lak. Výber podkladovej farby je len na tebe! Ale určite odporúčam vyhrať sa s bielou, čiernou alebo hnedou farbou! Ku strieborným trblietkam určite nič nepokazíš ani červeným podkladovým lakom. 

Zažiar aj ty s Rimmel! :)


CHCEŠ TENTO LAK ZÍSKAŤ?
  1. Follow blogu cez GOOGLE+ (v menu)
  2. Like na FACEBOOK PAGE (tiež nájdete v menu)
  3. Nezabudnúť pripísať e-mail, na ktorý ťa budem v prípade výhry kontaktovať
++BONUS- môžeš ma follownúť na INSTAGRAME- v tom prípade máš právo na ďalší komentár, a tým pádom máš väčšiu šancu na výhru!

GIVEAWAY POTRVÁ DO  31. JANUÁRA 2015! 

VÝHERKYŇA:
GRATULUJEM! :)


12 komentárov: