SYMMETRICAL SHAPE TOP

Posted by with 4 comments
Ahojtee! Opäť sa hlásim spolu s novým outfitom foteným pri bielej stene. Moje pózy a ksichtíky berte s rezervou, mňa to fotenie strašne baví a pred foťákom robím všetko možné :D 

Hello!! I'm here with my new outfit taken in front of white wall which is my new background, haha. My poses and faces might be funny but I really do love standing in front of the camera and doing these crazy things!

Outfit nie je nijak zložitý. Dominantnú úlohu hrá top v "geometricky pravidelnom" strihu- žiadne zbytočné oblosti /okrem krku, ... v zlato-čiernych tónoch /nie, nie som farboslepá, len som fotky mierne "odfarbila" a stmavila, pretože boli príliš žlté, keďže som fotila pri zapnutom svetle.. ale počkať, nebudem až tak farboslepá, na niektorých fotkách vidno aj zlaté odtiene, juhuhuhu... Top vyzerá ako nakreslený na papier a následne vystrihnutý veľmi pedantným človekom s nožničkami, čo poviete? 

The outfit is very simple and the main role is played by this symmetrical shape top with gold and black coloured tone. The top looks like it was cut from a paper by very pedant man with scissors, haha. 

Vonku je zimaaaaaaaaaaaa a okrem čiernych nohavíc s workeráckymi čižmami s vyvýšenou podrážkou som veľa možností nemala. /nechcem zamrznúť, brr.. 

It's too cold outside and besides of these black jeggings with worker flatform shoes there were not much combinations in  case I want to stay warm in winter. 


POVIANOČNÁ GIVEAWAY-

RIMMEL GLITTER BOMB LAK NA NECHTY + GIVEAWAY














4 komentáre:

  1. úžasný dizajn a krásne fotky Miška <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechno nejbáječnější do roku 2015 ^_^
    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten top je fakt uzasny!

    Nezabudni vyskusat stastie vo sviatocnej GA: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovedaťOdstrániť