ARMY OUTFIT

Posted by with 2 comments
Zloženie tohto outfitu je nasledovné- bráškove tričko (nosil ho asi v čase, keď mal 7 rokov), high-waisted Á-čková sukňa, ktorá je jedna z mojich fav, kanady (tieto topánky nosím takmer celú zimu.. dobre, začala som v auguste, v tom daždivom počasí, nemala som gúmaky) a náhrdelník s nápisom "Boss", pretože písmenká v poradí "Love", "Hate", "Fuck" a podobné hlúposti ma nebavia, aspoň nie teraz. 

My brother's shirt /he wore it when he was about 7 years old, A-line high-waisted skirt which is no. 1 for me, my fav workers /I start wearing them in August and "Boss" statement necklace- thi is my new army outfit.

Momentálne som fakt namotivovaná makať na tomto blogu, viac fotiť, viac si na tom dávať záležať, pretože ma blogovanie začína stále viac a viac baviť/možno je to spôsobené aj faktom, že som už 2 týždne na maródke, a teším sa ako malé decko, keď konečne budem robiť aj niečo iné okrem váľania sa v posteli, učenia sa, čítania a chatovania, haha... Tak sledujte moje pokroky :D

I'm so motivated to take more photos, to post more articles and outfits and to be more active! It might be caused by illness and the fact I've been home since 15th January and lying in bed, studying, reading and watching movies are the only activities which are my last few days consisting of.. 








2 komentáre:

  1. Krásná sukně, takový střih mám nejradši :) Celkově to působí skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť