BOOKS: Z FITKA DO KUCHYNE 2

Posted by with 1 comment
Dnes by som vám rada predstavila bestseller od Lucie Mérešovej Švaral a kolektívu inštruktoriek pod názvom "Z fitka do kuchyne 2".

S cvičením /začínala som 30 sklápačkami za deň, haha/ som začala cca 3 a pol roka dozadu. Postupom času som pochopila, že len cvičením sa do cieľa nikdy nedostanem, a uvedomila som si aj dôležitosť stravy. Prestala som jesť pečivo /prípadne to istí fitness chlieb od Bonavita/, sladkosti, koláče, piť malinovky, .... /sladkosti si doprajem len výnimočne a múku taktiež, malinovky a biele pečivo mi vôbec nechýbajú/. Mojim rodičom vždy vadilo, že sa v kuchyni nemocem dostatočne, a tak som so záujmom o zdravšiu stravu občas začala aj kuchtiť podľa rôznych receptov. /moje pokusy s vami pravidelne zdieľam pod tagom getfit/ Väčšinu týchto receptov nachádzam rôzne po nete a na pašovanie do kuchyne používam buď tablet alebo tlačiareň. Vždy som však chcela vlastniť kuchárku, v ktorej nájdem plno zdravých receptov. Problém by v tom však až taký veľký nebol, však? Kuchárok so zdravými receptami existuje mnoho. Avšak, ja som strašne náročný človek, potrebujem mať prehľad o kalóriách a makronutrientoch /bielkoviny, sacharidy, tuky/, a zohnať takto vypracovanú kuchárku je už o niekoľko úrovní obtiažnejšie.

V priebehu roka som hľadala, hľadala a hľadala. Aaa.. našla som! Konkrétne na stránkach www.fitnesskucharka.sk. Vtedy bola dostupná ešte len prvá publikácia v elektronickej podobe "Z fitka do kuchyne"! Na konci roka 2014 som sa na tieto stránky dostala opäť. Našla som tam potešujúcu informáciu o ďalšej publikácií "Z fitka do kuchyne 2"! Tentokrát som už neváhala, a hneď som vedela, že ju jednoducho musím mať doma. Včera sa ku mne konečne dostala, a ja som mohla s nadšením začať listovať v svojej novej kuchárke. 

Knihu napísala Lucia Merešová Švaral (inštruktorka Zumby, Toning Intervalu, Body worku, Aerobiku a mnohých ďalších cvičení, okrem toho je aj osobnou trénerkou a výživovou poradkyňou) v spolupráci s 24 inštruktorkami a fitness trénerkami zo Slovenska a Česka. Knižka upúta okamžite po prečítaní názvu, no keď sa dostanete k týmto úvodným informáciam, stane sa z nej "must have" kúsok.

Teraz sa konečne presúvame dovnútra "Z fitka do kuchyne 2". Nájdeme tu 3 kapitoly- 1. kapitola obsahuje pár slov na úvod, 2. pár rád a tipov ohľadom stravovania, kapitol, 3. recepty a 4. ďalšie rady a tipy. Každá z autoriek prispela do knihy pár riadkami o sebe a receptom vhodným na raňajky, obed a večeru, niekedy obsahuje daný recept aj viac než jednu variantu. Na konci kratučkého "receptára" každej z kolektívu autoriek o nej nájdete aj niekoľko doplňujúcich informácií, ktoré si prečítate v podobe interview,

Mať doma túto knižku je veľká výhra a niet divu, že patrí medzi bestsellery!

1 komentár:

  1. Pravda pravdoucí..ono ne nadarmo se říká, že cvičit nestačí, že úspěch lěží 70% ve stravě a jen 30% ve cvičení ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť