BOOKS: ZUZANINA SKRYTÁ TVÁR & PREŽILA SOM SVET

Posted by with No comments
Tieto knižky som prečítala už dávnejšie- pred letom a počas neho. Boli pekné, zaujímavé, ... Ale nezaslúžia si každá článok zvlášť. pretože to nie je nič svetaborné. Sú to len také relaxovky, pri ktorých človek nepotrebuje zapínáť mozog. 


ZUZANINA SKRYTÁ TVÁR

Môj názor: Konekrétne túto knižku som čítala cez leto. Má takmer 400 strán. Dej sa odohráva na Slovensku a točí sa okolo mladej vysokoškoláčky, ktorá nie je až tak úplne obyčajná, ako sa môže zdať. Dokáže neuveriteľné veci. Najprv tomu všetkému absolútne vôbec nerozumie, ale keď sa dostane do určitého veku, všetko pochopí. Pri splavovaní Hrona sa stretne s Petrom, do ktorého sa hneď zamiluje. Ďalej sa už kniha týka hlavne ich dvoch. 


Oficiálny text: Príbeh dvoch mladých ľudí Zuzany a Petra vás zavedie nielen do prekrásnych zákutí Pohronia, kde zažijete veľa zábavných chvíľ s partiou vodákov, ale aj do tajuplného sveta dievčiny, ktorej život sa v priebehu jedného dňa obrátil hore nohami. Ako je možné, že zrazu hrá tak skvele na gitare, keď sa to nikdy neučila? Ako to, že ovláda niekoľko cudzích jazykov? A čo schopnosti, vďaka ktorým sa z nej stala odvážna bojovníčka? Odkiaľ sa vzali? Keď Zuzana zistí, kto v skutočnosti je a čo ju čaká, rozhodne sa uzamknúť svoje srdce a nevpustiť doň žiadneho muža, ktorý by u nej mohol vyvolať city lásky. Pretože tú si ona nemôže dovoliť. Na Hrone spoznáva Petra, ktorého čaru sa napriek svojmu predsavzatiu nedokáže ubrániť a pre ktorého sa i ona stáva tou pravou, jedinou a nenahraditeľnou. Avšak tajomstvo, ktoré Zuzana ukrýva hlboko vo svojom vnútri a nikomu nedovolí doň nahliadnuť, medzi nich stavia hrubý, neviditeľný múr mlčania. Podarí sa napokon Petrovi získať si Zuzaninu dôveru natoľko, aby pred ním odhalila svoje tajomstvo?

PREŽILA SOM SVET

Môj názor: Túto knihu som mala prečítanú v priebehu pár hodín. Nie je príliš hrubá /cca 200 strán. Dej sa odohráva na našej planéte v ďalekej budúcnosti, kde sa ľudia zbláznili. Všetko je vyhynuté, vyprahnuté. Na Zemi síce ľudský život stále nevyhasol, no ľudia sa zbláznili, a začali sa deliť na tvz. Čistých, a tých čo zvýšili. Čistí si vedú svoj život a ostatných odchytávajú. Medzi tými zvyšnými, nečistými, žije dievča menom Ela, ktorá je hlavnou hrdinkou celého príbehu. Je to nadmieru "nečakané", ale aj v takejto hrôzostrašnej situácií sa dokáže dievča zamilovať. 

Oficiálny text: Volám sa Ela a som jedna z tých, čo prežili. Prišla som o svoju rodinu, priateľov, susedov a vo svojich sedemnástich rokoch som ostala celkom sama. Kedysi som chodila do školy, so spolužiačkami do kina, či len tak sa flákať mestom. Dýchala som čistý vzduch a jedla čerstvé rožky. Teraz väčšinu času trávim v starej stuchnutej pivnici a deň, kedy mám plný žalúdok, môžem pokojne nazvať šťastným. Volám sa Ela a som jedna z tých, čo prežili... Napínavý príbeh zakázanej lásky, ktorá sa rodí v čase úpadku civilizácie. Svet je v ruinách, budúcnosť neistá, boj o život neúprosný. Podľahne Ela nádeji a túžbe milovať? Vráti jej ukrývaný vzťah do duše svetlo, alebo ju uvrhne do ešte väčšieho zúfalstva? A... prežije Ela vôbec najbližšie svitanie?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára