HAIR EVERYWHERE

Posted by with 3 comments
Z času na čas milujem, keď sa sama sebe zahrám na modelku a nefotím len outfity, ale aj fotky s nejakou tématikou alebo hlbšou myšlienkou. /tu nič hlbšie nehľadajte, jednoducho som len zametala vlasmi/ Naposledy som fotila aj "niečo iné ako fity" minulý týždeň, keď som trhala hlavou ako šialená zo strany na stranu, aby som dala svoje háro do pohybu. Bola to celkom sranda a doteraz som vďačná, že som netrafila do steny za mnou, haha. /Fit, ktorý som mala vtedy na sebe nájdete tu.

From time to time I like to take photos something else than outfits. It's the time when I like to act as a model, make poses, weird faces and etc. It's the time when my photos have some special meaning. /But there's no special meaning it's just about my "flying hair", haha/ outfit I'm wearing you can find here

+ na blogu prebieha giveaway:

RIMMEL GLITTER BOMB LAK NA NECHTY + GIVEAWAY












3 komentáre:

  1. Fotky jsou moc pěkné! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Najviac top fotky!!! <3 tiež ma baví fotiť, a myslela som si, že mi to ide, kým som nevidela tvoje, haha :D ale tieto fotky proste *_*

    OdpovedaťOdstrániť