JOGURTOVO-KAKAOVÁ OVSENÁ KAŠA

Posted by with 3 comments
Nakoľko tu už dlho nebol žiadny TIP na jedlo, dnes som sa rozhodla postnúť niečo práve s označením #GET FIT, hah. 

btw: jablko som nahradila mandarínkou, voľba ovocia je na vás

Neviem ako vy, ale ja osobne milujem všetko sladké. Nedokázala by som si predstaviť život bez sladkých jedál. Obed samozrejme musím mať slaný, ale také raňajky prežiť na slano nedokážem. A práve preto som si aj pre vás prichystala "recept"/tip na chutné raňajky, ktorých príprava vám nezaberie veľa času ani námahy. Ja osobne som lenivá na každodenné varenie kaše, preto uprednostňujem overnight varianty ovsených káš. Jednoducho si ju večer predpripravím a ráno dokončím. 

ČO BUDEME POTREBOVAŤ?

30g ovsené vločky
1 ČL kakaového prášku
1/2 ČL medu
biely jogurt
ovocie podľa vlastnej voľby /ja mám najradšej variantu s mandarínkou/pomarančom alebo jablkom, banán môže byť tiež fajn/


PRÍPRAVA


Večer do misky nasypeme ovsené vločky, pridáme kakaový prášok, med a jogurt. /prípadne pridajte trošku vody/. Suroviny spolu zmiešame a na noc umiestnime do chladničky. /vločky trošku zmäknú a potom chutia oveľa lepšie/ Ráno stačí už len nakrájať obľúbené ovocie a primiešať ho do kaše. Ak sa vám však nechce kašu umiestňovať na noc do chladničky, nič sa nestane ak si ju pripravíte ráno. Musíte však rátať s tým, že vločky budú tvrdé.


NUTRIČNÉ HODNOTY /varianta s mandarínkou 
265 kcal
11g bielkoviny
34 g sacharidy
9g tuk
4 g vláknina

DOBRÚ CHUŤ :)

3 komentáre:

  1. Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nice post :>

    www.madamedaria.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle určitě v Brně na bytě zkusím. Každodenní müsli by mi už asi lezlo na palici. Díky za tip. ;)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť