PALEO JAHODOVÁ/ČEREŠŇOVÁ BUBLANINA

Posted by with 1 comment
Dnes som mala chuť na sladký obed. Som doma, chorá, takže som si pripravila rýchlu a jednoduchú bublaninu bez múky. Inšpirovala som sa tu, teda, jediné čo som zmenila boli čerešne na jahody, haha. 
/btw, pred pečením to vyzeralo chutnejšie, ah, tie moje kuchárske zdatnosti

ČO BUDEME POTREBOVAŤ?

1/4 šálky+ nejaké na vrch jahody/vykôstkované čerešne
2 PL múka z lieskových/vlašských orechov
2,5 PL práškové kakao
1 PL med  (môžte vynechať)
1/4 PL jedlá sóda
1/2 PL mletá škorica
1 ks vajce
1/2 zrelého banánu

AKO NA TO?

Popučíme banán a zmiešame ho s ostatnými surovinami- vytvoríme "kašu". Rúru si dáme vyhriať na 180°C, vyberieme vhodnú misku na pečenie, ktorú buď vymažame kokosovým olejom, alebo do nej uložíme papier na pečenie. Do tejto misky vylejeme našu "hmotu" a na jej vrch poukladáme zvyšné jahody/čerešne. Dáme zapiecť na 30-40 min a necháme vychladnúť.

NUTRIČNÉ HODNOTY

kcal 310
bielkoviny 13g
tuk 12g
sacharidy 40g

DOBRÚ CHUŤ! :)

1 komentár:

  1. Vypadá to chutně! Hned bych si dal po obědě ke kávě ^_^. Jdu si to vytisknout a jednou se do toho doma pustíme =)
    Dík a brzo se uzdrav,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť