BLACK & BLUE

Posted by with 6 comments
Dnes je tu opäť nedeľa.. Oh, ako len nemám rada tieto dni. Hlavným dôvodom je fakt, že po nedeli nasleduje pondelok, ktorý nás rázom vytiahne z víkendového kľudu a pohody. Pondelok je dňom, ktorý odštartováva ďalší 7-dňový maratón povinností s 2-dňovými úľavami v podobe ďalšieho víkendu. Táto nedeľa sa mi obzvlášť nepáči kvôli takému "nijakému" počasiu, ktoré je vonku. Radšej mám pozaťahované všetky žalúzie. Vonku som bola len cca 5 minút, ktoré tvorili cestu na miesto fotenia ďalších dvoch nových outfitov, ktoré vás tu budú čakať v blízkej dobe. /miesto, miestnosti, v ktorých zvyknem v toto zimné obdobie fotiť, by som kľudne mohla nazvať ateliérom, haha/ 

Omg.. It's Sunday again. Oh, how I hate Sundays.. The main reason of my negative attitude to these days is the fact, that Monday comes after Sunday. Monday is the day which always pulls us out of our weekend laziness, relaxation and good mood, how saad.... It is also the day which starts new 7 days marathon with 2 days off- next weekend... I don't like this Sunday too, because it's so bad weather outside. I had been outside just for about 5 minutes today- 5 minutes on my way to the place where I usually take photographies during winter and bad weather. I've been taking photographies of 2 new outfits. /you'll be able to see them soon on the blog! 

Black & Blue je outfit zložený z mála kúskov, konkrétne ho tvorí len klobúk, prierko vo vlasoch, košeľa, legíny a moja obľúbená zimná obuv v podobe workerov. /aké nezvyčajné... Túto farebnú košeľu som našla asi pred 2 mesiacmi v našej "kúzelnej" skrini na chate. Skutočne neviem, ktorý človek z našej rodiny ju nosil, ale teraz ju mám v skrini ja! :D

Black & Blue is the outfit composed of a few pieces of clothes, concretely it's composed of a hat, a feather in my hair, a t-shirt/a blouse, leggings and of my fav winter worker shoes. /how extraordinary This colorful t-shirt/blouse was found in our magical wardrobe at our cottage and I really don't know who used to wear it but now it's mine! :D 





6 komentárov:

  1. strasne mi fotky pripominaju modelky vo frontrowshope :) krasa!

    Pozyvam na giveaway plnu roznej kozmetiky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toho klobouku nebude nikdy dost..fakt ti neuvěřitelně sluší ^_^ a ta košile je perfekt..
    O maratonu mi ani nemluv..o víkendu se snažíme dohnat to, co jsme přes týden nestihli, tak se nedá ani mluvit moc o odpočinku..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Košeľa je nádherná!!! <3
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow iadore ur style so muh
    follow for follow?

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Práve som sa zamilovala do tvojich nôh! Krásny outfit, pristane ti to. :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť