BROWN

Posted by with 1 comment
Dnes som sa odhodlala fotiť vonku.. v našom meste... Ľudia na mňa a môj statív síce pozerali divne, ale rozhodla som sa nevšímať si to. :D Každopádne, chcem fotiť vonku, pokiaľ sa to dá- adekvátne poveternostné podmienky a outfitos primeraný počasiu.

I was shooting outside today.. in our town.. Yes, people were staring at me like "wtf is she doing?", but that's ok, I don't care. Anyway, I wanted to take some photos outside because of a nice weather and the outfit applicable to this kind of weather. 

Sem-tam okrem čiernej nosím aj svetlé farby. Dnes to bolo niekoľko odtieňov hnedej a biela. Outfit som doplnila ručne vyrobeným náhrdelníkom od www.sperkysan.sk, ktorý farebne zapasoval úplne perfektne! :)

Celú zimu nosím tak dvoje topánky, v ktorých je teplo a nadmerne sa v nich nešmýka. Minulý týždeň mi však prišli práve tieto čižmy workery z www.butikovo.sk a konečne som to mohla trošku obmeniť! E-shop má aj instagram a facebook fanpage.













1 komentár:

  1. Fotíš se sama na samospoušť? Woow.
    A ten náhrdelník je roztomilý =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť