DREAM CATCHER

Posted by with 8 comments
Keby som sa tak mala zamyslieť.. Úprimne.. :D svoj štýl neviem zaradiť do žiadnej kategórie. Niekedy mám chuť byť celá v čiernom, inokedy ma baví chodiť v hnedej alebo inej svetlejšej farbe. Záleží to hlavne na mojej nálade a kúskoch, ktoré mám k dispozícií. 

Think, Mišel... Honestly.. It's really hard to categorize my style.. No, it's impossible. Sometimes I'm dressed like all black everything and other times I like to wear colours.. It depends on things which are available or "here" for use.

Tentokrát som si ako "dominantný prvok" vybrala lapač snov, ktorý bol pôvodne určený na zavesenie nad posteľ- tak prečo ho mám na uch ako náušnicu? Lebo milujem experimentovať. Dnes som napríklad apdejtla starú gumičku na vlasy a čierny čipkovaný golier na 2 rôzne náhrdelníky. Je to skvelý pocit nájsť starým "haraburdám" iné využitie. Uvažujem teda o nejakom DIY poste, to sme tu ešte nemali. :D

The most dominating component is the dream catcher which used to be dedicated for being that hanging thing over your bed. So why was I wearing it as earing? Because I can! I really do love makeovers- this is the main reason!  I did 2 makeovers today- the first was turning my old hair elastic band to necklace and the second was also turning something to necklace, concretely it was a collar.

PS, čo sa fitu týka.. Spodná polka je totožná s posledným outfitom, ktorý nájdete pod názvom "BROWN", ale povedzte mi, kto neskúša kombinácie "rovnakého základu" s niečím novým? 

And what else to say about this fit? Bottom half of it is the same like it was in outfit post "BROWN" but nobody cares.. Tell me who do not try to combine something new with something which has already been used? 









Follow my blog with Bloglovin

8 komentárov:

  1. awesome style <3

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš krásne vlasy a veľmi sa mi páči bundička :)


    budem veľmi rada ak sa zapojiš do mojej giveaway o nahrdelniky a naušničky Giveaway!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super! :) páči sa mi ako si zladila dokopy všetky farby.
    Ten DIY post je super nápad!

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love your jacket!
    ♥♥♥
    Jeanne
    http://fashionmusingsdiary.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super cute look, I love it!!!

    http://justohana.blogspot.com.es

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love that jacket! I always combine outfits that I've already warn too <3

    xx
    http://www.oliviaemily.com

    OdpovedaťOdstrániť