FAIRY.

Posted by with 7 comments
Kedysi by som nenamaľovaná nevyšla ani len vyhodiť smeti.. Ale teraz? Teraz mi to začína byť maximálne jedno. Odkedy som bola na 3-týždňovej maródke úplne som zanevrela na klasiku v podobe riasenky a linky, zlenivela som. Asi mi to dlho nevydrží, ale momentálne je super, kedykoľvek si pretrieť oči bez strachu, že by som mala čierne čmuhy po celom ksichte. 

No make-up and much more smiling. I used to be afraid of going out without my mascara.. But now I don't care!

Pretože som už dlho nefotila fotky s iným, než outfitovým zameraním, rozhodla som sa to zmeniť. Tejto sérií som dala názov "fairy", pretože v nej dominujú jednoduché kúsky, svetlé farby a neviem ako na vás, ale tá čelenka vo mne vyvoláva taký vílovský dojem.. 

This fairy photos were shooted about 2 days ago. I wanted something simple.. And I was in need of new profile picture.. :D














7 komentárov:

  1. klidně se ten post mohl jmenovat i nevinnost..to bylo první slovo, co mě při těch fotkách napadlo =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si naozaj veľmi krásna :) a s tým líčením to mám podobne :)

    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky <3 Ja sa nemaľujem skoro vôbec, len keď už fakticky musím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta čelenka je opravdu vílovská, celé se mi to velmi líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skutočná víla :) krasna :) ja sa tiez moc nemalujem iba vecer, hlavne je obocie a licenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. roztomilé fotky!
    hlavne ja úplne milujem džíny, šortky do pásu takže palec hore:)

    www.simplyfoly.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť