FUR COAT AND SNEAKERS, WHY NOT

Posted by with 2 comments

Po dlhšej pauze vo fotení som sa včera konečne obliekla a bola nafotiť niečo nové. Posledné fity, ktoré ste videli, boli fotené ešte cez vianočné prázdniny. Vonku je poriadna zima, ale aj tak som sa odhodlala vykročiť po takmer 3-týždňovej maródke z domu, už mi chýbala vôňa čerstvého vzduchu! :D

Haha, finally here with new post with new outfit. It had been really cold outside but I got over myself and went out after 3 week illness. 

Outfit sa skladá z 5 hlavných a ľahko spozorovateľných prvkov- vezmeme si to od vrchu dolu- okuliare, kožušinový kabát, dlhé čierne tričko (kabát je sám o sebe kratší a legíny s krátkym tričkom vyzerajú dobre len v 1 z 10 prípadov) a nové tenisky. Aby môj look nebol taký typický nežehlila som si vlasy + som si dala fake piercing.

This outfit consists of 5 parts- sunglasses, fur coat, long t-shirt and new unusual sneakers with silver components. 

Tenisky majú takú "rozrážajúcu" funkciu. V toľkej čiernej farbe "bijú do očí" práve vďaka svojim postriebreným zipsom, retiazkam a platničke. Je to super konečne obmeniť čižmy. /aj keď nie práve v najvhodnejšiu dobu, všakže.







Topánky mám z www.trendovo.sk. Do pozornosti by som rada dala aj http://instagram.com/trendovo & https://www.facebook.com/trendovosk, pretože vďaka follownutiu neprídete o žiadne nové kúsky z ich ponuky topánok :)

+ keď som už teda bola fotiť, súšala som ešte všeličo možné :D










2 komentáre:

  1. Ja ťa musím pochváliť! Hodne šikovná si! Fotky sa ti nesmierne vydarili, a tento outfit si viem dokonalo predstaviť keď bude trošku teplejšie! Ďakujem za tip! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš skvělé legínové nohy..respektive legíny ti neuvěřitelně padnou!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť