INSTADIARY- FEBRUARY

Posted by with 4 comments
Nakoľko je už február dosť dlho za nami a ja som si uvedomila, že som ešte stále nepridala zhrnutie z instagramu z druhého mesiaca roku 2015 rozhodla som sa, že tú chybu napravím teraz. /Marcový instadiary potom čakajte v priebehu budúceho týždňa :3

Hello! I'm so sorry for my week break but there were a lot of things to do, especially around school and exams. On the other hand I'm here right now and I want to show you some photos from my instagram. These photos are from February (omg, I've forgotten them).. The next- March instadiary will be able to be found here in a week. 

Konečne som začala fotiť outfity aj vonku! :D
I have finally begun to shoot my outfits outside!

Jeden pekný podvečer v kaviarni 
One lovely evening at cofe

Koonečne som dostala nový mobil <3
My new mobile love

Milujem ochutnávanie proteinov !
LOVE tasting new flavours of proteins!

Pretty little liars are the best!

Na Valentína v Tescu.. :D
And this was my Valentine's day.. at Tesco.. :D

Kniha je lepšia, ale film určite nie je odpad :)
The book is much better but the movie is also pretty good!

Obľúbený šalátik 
My fav salad



Tak trošku málo učenia na slovenčinu
When you have to study...


Trošku som upratovala
My collection

Ochutnala som mandľové mlieko 
Almond milk <3

Náhrdelníky zo starej gumičky a goliera 
DIY necklaces

4 komentáre:

  1. Na druhé fotce velmi příjemné prostředí kavárny. :-) Pěkné fotky. Jablko je super a nový mobil určitě potěšil. :-)

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čierny golierik je veľmi pekný. Takisto aj náušnice čo si si kúpila ;)
    P.S. Veľmi ti pristanú tie okuliare :)

    www.everydaywithlola.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super fotky! :-)

    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť