LETTER M

Posted by with 17 comments
Vonku konečne teplo ako sa patrí! Krásny slnečný deň ma vytiahol von nafotiť nový fit. Bez problémov som mohla fotiť aj v krátkom rukáve- a to bez toho aby som drkotala zubami, haha. 

It's finally sunny weather outside and it made me go out and took some new photos of my fit! I could shooting without jacket with no problems and no teeth chattering, haha. 

Opäť som vsadila na čiernu a bielu. Slniečko a pár stupňov nad desiatkou je skvelé znamenie, pretože už onedlho bude pár stupňov na dvadsiatkou a to pravé bláznenie ešte len začne! Tričko s písmenkom M som si zamilovala a oufit je doplnený kabelkou z jej.sk (mega e-shop s obrovským výberom, sama som mala problém rozhodnúť sa), ktorá outfitu dodáva štipku elegancie.. /ak ešte nerátam účes ala mikado :D

It was all about black and white combination, again... The sun and a few degrees over ten are amazing signs of coming of a few degrees over twenty! I'm so happy! The t-shirt with letter "M" is my new favourite and also my new leather bag which makes this outfit more elegant.. On the other hand of elegancy here's my kind of "mikado" hairstyle.. 


17 komentárov:

  1. krásna, tá taška sa mi páči, len to obočie nie :/
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem <3 nuž, obočie musím nejako dorepovať :D

      Odstrániť
  2. Účes ala mikado ti hodne pasuje!! Teda aspoň ja si myslím! Na tej 1.fotke akože <333

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pěkný outfit. Taky mám kabelku z jej.sk :-)

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektné fotky a tá kabelka je úžasná!! :O :)



    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Btw Michelle, have nominated you for the Versatile Blogger Award. More info on my blog. Hope you are having a great Sunday :-)

    Jo | Say Cheesy Cake
    Say Cheesy Cake on Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you for the nomination! :) I have just read it and post the tag soon :)

      Odstrániť
  6. Perfektní outfit! A tá taška <3 Krása!!!!
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Prvá fotka je úplne úžasná! A skvelý nápad s vlasmi, hodí sa ti takáto dĺžka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super triko, by šlo i mě =D a prefekt křivák k tomu..

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť