SPRING WISHLIST #1

Posted by with 7 comments
čaaaaaaaaauko!!! Dnes som sa rozhodla pre trošku iný typ postu.. Wishlist sme tu ešte nemali, ak áno, tak ma opravte :D Z môjho čisto fashion blogu sa stáva viac lifestylový blog, ale myslím si, že mu to len prospieva. Recepty, fity, tipy na zdravé jedlá, wishlisty, ... Aspoň si na chuť príde viacej ľudí, možno.. Snáď.. Hádam.. A keď aj nie, čo už. Keď raz budem veľká a budem veľa cestovať, určite zaradím aj travelling tematiku, aspoň dovtedy, kým sa neusadím v Californii a nezískam americké občianstvo, haha. 

Hello!!! I want to show you my spring wishlist today. My fashion blog is surely turning into lifestyle blog but I think it is absolutely ok. (at least more people would be able to find something interesting for them here. and if not who cares..) When I grow up I will be travelling a lot at least until I'll move to California and gain american citizenship.. And it will be also  documented on my blog, haha.. 

Dobre, stačí. Poďme sa teraz pozrieť na môj jarný wishlist.. Alebo inak povedané, čím si Miška chce naplniť šatník počas jari.. (hešteg 1 znamená, že toho ešte určite pribudne, keďže sme ešte len na začiatku tohto krááásneho ročného obdobia) 

Ok, stop it.. Let's have a look at my spring wishlist or what does Michaela want to fulfil her closet with by this spring :DD (hashtag 1 means that it's not the first and the last spring wishlist because spring has just begun!) 

1. vínovo červený rúž
Ľúbim, ľúbim červenú!! Niekoľko červených rúžov už doma mám, ale tento tmavý vínový odtieň ešte nie.

2. & 3. blazer/sako v bielej a červenej 
Okrem čiernej chcem svoj šatník naplniť aj niečím bledším.. Konkrétne sa trošku preorientovávam na bielu a z farieb farebnejších na červenú/bordovú/vínovo červenú.

4. biela kožená bunda
Čierna je must-have klasika.. A do bielej som sa práve zamilovala.

5. slip-on topánky
tak trošku spomienky na základnú školu, ale flatform podrážka a krásne výrazné vzory robia svoje.

6. vintage čelenka
jar znamená kvety, kvietky a kvetinky. Okrem kvietkov vo vlasoch chcem aj peknú čelenku. 

7. biele tenisky
vždy som ohromne obdivovala ľudí s bielymi teniskami, ktoré nikdy neboli špinavé a žiarili čistotou.. Nikdy som si však také tenisky nekúpila, pretože by som sa bála, že by skončili celé zafúľané. Teraz mi držte palce, pretože som sa konečne odhodlala prijať túto výzvu! :D

8. červené a čierne lodičky
s topánkami mám neskutočné problémy, vždy som na ne nejakým spôsob zanevrela, a preto to chcem zmeniť a naplniť svoj botník. Biele lodičky k svetlejším fitom, ku ktorým už nechcem vkuse kombinovať čierne a červené lodičky, pretože červená je srdcovka <3



1. wine red rouge
I looove red colour! I have a few red rouges and lipsticks but not in this awesome shade! 

2. & 3. white and red blazer
I want to buy some new clothes.. Especially in red and white colour.

4. white leather jacket 
black leather jacket is must-have piece of everybody.. but I've just fallen in love with the white one <3

5. slip-on shoes
oh, sweat memories of elementary school but these slip-ons are special with their flatform and lovely colourful design!

6. vitange headband
the spring means floweeeeers!!! I want some kind of lovely floral headband <3

7. white sneakers
I have always adore people with pure white sneakers.. How the hell are they able to keep it white? I have never dared to buy them.. until now..  CHALLENGE ACCEPTED, SO THUMBS UP, please. 

8. red and white heels
I really do need some new shoes! White heels for light shaded outfits and red heels.. because I love red! :D

Okej, tým by som na dnes čo sa wishlistu týka asi skončila. Už zasee som na maródke a mám kopec času, tak ho strašne rada napĺňam blogovaním. Konečne som si našla čas aj na menšie prehľadanie netu a objednanie niekoľkých nových kúskov, ktoré som na wishlist už nedávala, keďže už to nie sú wishes.. Neopísateľne sa teším na 20, 25°C jar.. Mám tak strašne veľa nápadov čo sa outfitov týka! Konečne sa budem môcť vybúriť po tejto nudnej zime, juhuuuu!

Ok, that's all about the 1st spring wishlist. And what about me? I'm sick again having a lot of free time and I'm using it for my fav activity- blogging!! I've recently bought some new clothes too and I'm so excited about spring coming, warm weather and spring outfits! I have a lot of ideas. Can't wait to show you all of them because this winter was so boring and my creative soul was stopped! I hate winter and freaking winter outfits, yuk. 

A čo vy, lásky? Tešíte sa na jarné počasie, outfity, tepľúčko, kvietky, spev vtáčikov?
Ako vyzerá váš jarný wishlist? Zhoduje sa v niečom s tým mojim? 

And what about you, my loves? Are you excited for spring weather, outfits, warm, flowers, singing of the birds?
And how does your wishlist look like? Do our wishlists have something in common? 

7 komentárov:

  1. Velmi pěkné věcičky,taky jsem nemocná.

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jari sa nemôžem dočkať! Už som si spravila aj náčrty outftov, ktoré budem cez jar nosiť :D Wishlist je super, hlavne vínoví rúž :))
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I love the wine red lipstick Michellee and all that is on your wishlist. I also love the music on your blog. It's my first time and I'm liking it!

    Jo | Say Cheesy Cake
    Say Cheesy Cake on Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja môžem len a len súhlasiť so všetkým čo si pridala ♥

    OdpovedaťOdstrániť