WE ALL HOPE WINTER IS GONE

Posted by with 14 comments
Áno, áno!! Všetci dúfame /ale mali by sme v to veriť/, že zima nás už opustila a vráti sa až vtedy, keď nadíde jej čas- za rok. (mne osobne by nevadilo ani to, keby už neprišla vôbec, haha)

Yes. yes! We all hope /but we should better believe/ that winter is finally gone and will come back next yeat. (I would not complain if there would be no winter ever, haha)

Takže teraz by som prostredníctvom tohto fitu chcela dať oficiálne "ČAU" zime a zimnej atmosfére. Bol to tiež posledný zimný outfit, ktorý som mala v notebooku. Zostáva už len niekoľko jarnejších, a potom tu budú aj tie novšie, ktoré chcem priebežne fotiť. :)

Soo, this is officially the last winter outfit and I also want to say goodbye to winter by this post. This is the last winter outfit from my notebook too! There are only some spring outfits left and later new shooted ones, so stay tuned and enjoy :)) 





14 komentárov:

  1. Máš úplne dokonalý náhrdelník! ♥♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miška už dlhšie uvažujem, že by som si kúpila také topánočky ako máš ty. Bojím sa ale, že by som sa na tom zabila. :-) Každopádne tento outfit ti veľmi pristane! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakuje, Klaudi <3 určite by si sa nezabila, úplne perfektne sa v nich chodí :))

      Odstrániť
  3. Jojo, ať už táhne, mrcha jedna a pustí sem zase jaro =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Predpokladane mi nepublikovalo ten komentár tak ešte raz -___- :D
    Súhlasím s tebou nech už vypadne tá zima, ja sa nerada babuším.. :D
    Som zamilovaná do teba na druhej fotke, a do tvojich nôh.., topánky sú fajn ale ja by som si ich nemohla dovoliť, kedže už v teniskách vyzerám chudučko :D Aaa okuliare su peckove, tie ti imaginarne kradnem pohladom :D :)

    http://www.anetabjelakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. budem ťa pohľadom ihneď okrádať aj ja! :D pretože tiež sa mi u teba mnoho vecí neskutočne páči <3 a dikyyy

      Odstrániť
  5. No tiež už ma ta zima nebaví ... tie boty su perfektná :ň
    Mimochodom nemala si blog aj na blog.cz niekedy dávno?

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :))) áno, ešte stále ho vediem

      Odstrániť
  6. Why are you so perfect? Love your outfits!
    Such a pretty lovely lady with a great taste! xo

    ♥ www.thekawaiiplanet.com

    OdpovedaťOdstrániť