HELLO FROM DARKNESS

Posted by with 2 comments
Ahojte! Pridávam nový outfit /konkrétne minulotýždňový/. ktorý som pri fotení doplnila o vínovo červený odtieň červeného rúžu. Predpokladám, že mi bude slúžiť len na fotenie, nakoľko jeho "udržiavanie" je fakt ťažké.. Síce sa nerozmazáva a neotláča, ale nie je možné ho naniesť rovnomerne na celé pery, vytvára divný prechod, ktorý vyzerá vtipne a môj výsledný look sa potom dá jednoducho prirovnať ku klaunovi.. Zatiaľ to riskovať nebudem.

Hello! I'm here to share this brand new outfit /from last week, haha/.. I was wearing wine red rouge which is not suitable for everyday's wearing because of its impossibility to apply it equally.. It makes kind of a weird transition on my lips.. And it makes me look like a clown so I don't think I'll be able to wear it.. :D For now.. 

Zhodou náhod sa tento fit hodí do dnešného počasia, preto som sa ho aj rozhodla publikovať práve teraz. /konečne som si to dokázala celkom priateľne načasovať, haha

Today I'm good with the timing of publishing the post.. Because this fit is just like for wearing it in this rainy and cold weather. 

Inak sa mám fajn, teším sa na predĺžený víkend, ktorý je už za dverami, v škole máme veľa suplovačiek a odpadávačiek hodín, tak sa nesťažujem. :) a čo vy?

Otherwise I'm doing great and I can't wait until weekend! The school is fine because there's a lot of freetime and who doesn't like freetime? :D And what about you ? :)


2 komentáre:

  1. Toto sa mi páči <3 Máš odvahu, ale ja by som zvolila asi biele topánky, ale takto tomu dodáva viacej ten tvoj štýl! <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi tvůj styl oblíkání, pěkný outfit. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť