HOMEMADE GRANOLA

Posted by with 3 comments
Čaute, čaute! Dnes je piatok, celý deň si myslím, že je sobota a vonku je stále hnusné aprílové počasie (ktoré sa tu už prosímBoženechmámpravdu nezdrží dlho). Celý deň som strávila v kuchyni skúšaním všemožných receptov- všetko sem postupne popridávam. Začnem s domácou granolou. (inspired by fitnessguru)

Ingrediencie (na 110g granoly)
10g vlašské/lieskové orechy
10g tekvicové semienka
15g protein (použila som vanilkový)
20g ovsené vločky
25g sušené hrozienka
1 ČL med
40g arašidové maslo/kešu maslo

Z tohto množstva mi vyšlo cca 110g granoly, na arašidovom masle môžete kľudne trošku ubrať, zníži sa aj kalorická hodnota, ja som ho tam dala toľko, pretože som potrebovala vyprázniť pohárik :D

Postup
Rúru si necháme zohriať na 180°C, zatiaľ si v miske zmiešame všetky suroviny okrem medu a arašidového masla. Med spolu s arašidovým maslom/ kešu maslom si roztopíme v malom hrnci. Keď nám táto zmes trošku vychladne, vylejemu ju do misky s ostatnými surovinami. Zmes premiešame /kľudne aj rukami/, aby sa nám suroviny zlepili a lepšie držali pokope. Teraz už len stačí prichystať plech, vyložiť ho papierom na pečenie, všetko tam vykydnúť a dať na 20 min zapiecť. Sem-tam (asi každýh 5 minút) si rúru pekne otvoríme a granolu premiešame. Po 20 minútach ju necháme vychladnúť a potom uskladníme v sklenenej nádobe.

Nutričná hodnota/ 110g: 607 kcal, 29g bielkoviny, 47g sacharidy, 34g tuky

3 komentáre:

  1. Tak tohle vidím poprvé. :-) Vypadá to zajímavě.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wau vyzerá to super :) určite vyskúšam :) http://aseaoffashion.blogspot.sk/2015/04/instadiary.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nice post :) happy Easter. Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť