NEW SUNGLASSES

Posted by with 2 comments
Jar sa na nás usmievka a s dostatočne rozžiareným dňom prichádza aj menšia povinnosť (moja najobľúbenejšia)- nosiť slnečné okuliare. Na túto "sezónu" som sa vybavila niekoľkými novými kúskami. Dnes vám ukážem moje nové okuliare wayfarer, ktoré pravdepodobne z lásky darujem svojmu bráškovi, pretože pravdepodobne budem aj tak verná svojim okrúhlym "Wonkovským" láskam, ktoré sú takpovediac mojou značkou. Takýmto spôsobom aspoň pristanú na nose niekomu inému a nezapadnú prachom v mojom šuflíku.

Hello! It finally looks like hot spring and there's a "sunglasses" duty coming with such warm weather. (which I love! I really do!) I've got some new glasses for this season but to be honest I don't think I will wear them so I'm about to give them to my lovely brother.. It's nice to find some new owner for them because it would be shame to leave them whole spring and summer in my drawer.






Ako ste na tom vy a slnečné okuliare? Obstarali ste si nejaké nové?

And what about you and sunglasses?

2 komentáre:

  1. Slunecni bryle jsou pro me naprosta nezbytnost. Posledni dobou si je zapominam doma a pak si musim koupit nove, za brezen duben uz mam ctvery :D

    Soutez o prednabitou kartu do HM v cene 1000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť