PARENTAL ADVISORY

Posted by with 9 comments
Outfit som fotila asi pred 2 týždňami. Vietor fúkal podobne ako teraz a pózovanie mi fakt nešlo, pretože som skoro zamrzla :D Tento víkend to už však konečne vyzerá nádejne a verím tomu, že sa vyberiem nafotiť niečo nové :)

This outfit was taken about 2 weeks ago. The wind was blowing so strong and it was really hard to look to camera, smile and make some poses but there's a forecast of a nice weekend weather and I hope it will last because I want to go out and take photos of brand new outfits!!




9 komentárov:

  1. Michelle pekné fotky :) (y) Často sa aj mne stáva, že outfit fotím za totálnej zimy a nedá sa mi ani pousmiať :D no zvládla si to :)
    P.S. Krásne nohavice :O

    www.everydaywithlola.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný outfit, kalhoty vypadají zajímavě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělý triko a parádní barva kalhot!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miška ty máš obdiv u mňa stále a dobre to vieš, fotiť sa sama akože ja by som to asi fakt nedokázala. Si pecková proste <3

    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekny outfit, mam rada kombinaciu ciernej a vinovo cervenej.
    a to tricko je skvele!
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť