PROTEIN WAFFLES (2 recipes)

Posted by with 3 comments
Ahojko! S receptami a jedlom sa tu očividne vysypala krabica.. Zajtra pridám nejaký outfit, aby som to tu trošku "oživila".. S radosťou by som šla nafotiť aj niečo nové, ale vonku strašne fúka, čo má tendenciu totálne zničiť môj hairstyle a dopomôcť mi k nachladnutiu.. Taakže, keď sa to vonku trošku ukľudní čakajte nové fity! :)

A teraz k receptu.. Vlastne k dvom.. Wafflovač máme doma už od nepamäti a jediný, kto z neho konečne "utrel prach" a konečne ho priviedol k životu som bola ja, pretože ostatní členovia našej domácnosti naň úplne zanevreli- radšej si spravia hrianky alebo toasty. Ja som však obrovský milovník všetkého sladkého, a keď už sú tie prázdniny a okrem cvičenia, chodenia von, prispievania na blog nemám veľa na práci, tak množstvo času trávim v kuchyni a skúšam všetky recepty, na ktoré nemám čas počas školy. A teraz k pointe- skúšala som 2 rôzne recepty, oba dám do tohto postu, inšpirujte sa ako ja na fitnessguru a fitculte alebo si príspevok len prebehnite očkami.

1. RECEPT
Úplne prvé waffle, ktoré som kedy spravila.. Aaa.. podarili sa mi. Teda minimálne chuťovo určite. Tento recept bol podľa môjho vkusu chutnejší a celkovo vydarenejší aj čo sa estetického hľadiska týka :D

Ingrediencie na 2ks:
20g protein (použila som 22g)
1x vaječný bielok
1 a 1/2 PL mandľová múka (cca 15g) /použila som domácu
cca 30 ml mlieka (použila som sójové)
1/2 ČL škorica
štipka kypriaci prášok

vrch podľa vlastnej fantázie- ja som zvolila kiwi, jahody, banán a walden farms

Postup:

1. všetky ingrediencie spolu zmiešame
2. wafflovač zľahka potrieť kokosovým olejom
3. vyliať zmes a piecť do zlatista
4. waffle ozdobíme podľa chuti


Nutričné hodnoty (na cesto): 210 kcal, 25g bielkoviny, 7g sacharidy, 9g tuk


2. RECEPT
Moje druhé waffle, ktoré už nie sú natoľko lákavé pre očko.. Chuťové bunky ich však pochvália.

Ingrediencie (2ks):
1ks banán
20g ovsené vločky
1x vaječný bielok
15g protein
1/2 PL škorica
štipka kypriaci prášok

vrch- podľa chuti

Postup:
1. všetky ingrediencie, okrem banánu z ktorého pridáme len polku, rozmixovať v mixéri
2. wafflovač zľahka potrieť kokosovým olejom
3. piecť do zlatista
4. waffle ozdobíme podľa chuti (použijeme zvyšok banánu, ...)

Nutričné hodnoty: 260kcal, 20g bielkoviny, 37g sacharidy, 3g tuk

DOBRÚ CHUŤ :))

3 komentáre:

  1. hneď by som si dala také wafle :D

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hi Michellee, this wafle recipes look delicious and healthy. Thanks for sharing them. Hope you are having a great day?

    Jo | Say Cheesy Cake
    Join me on Instagram: saycheesycake
    Say Cheesy Cake on Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť