WELCOME SUNSHINE

Posted by with 10 comments
Jar začína byť v plnom prúde! Práve táto potešujúca správa ma konečne donútila oprášiť statív a vyraziť fotiť nové outfity, ktoré sú adekvátne do teplého počasia. Stačí jeden pohľad z okna a hneď mám lepšiu náladu. Jarná únava ma už prešla a začínam byť akčná, haha. Moje srdce bije pre dobrodružstvá a už sa nemôžem dočkať leta, keď budeme mať všetci dostatok na relax, spoznávanie nových miest a ľudí. Dnes to ešte chvíľu uhrám doma, pretože sa musím pripraviť do školy (učenie, obed a tak).. Ale potom vstanem a pôjdem sa nadýchať čerstvého vzduchu :) Tiež neseďte doma na riťke a choďte sa tešiť z jari!

Spring is finally here and we all can see it our eyes and feel it in our bones! These amazing news made me take my camera, get out of our flat and go out to make som new photographs of brand new outfits! It's enough to see outside the window sun shinig to be happy and in a good mood. Spring fever is about to be gone and I feel myself becoming more active. My hearts beats for adventures and I can't wait till summer when there's a lot of time to visit new places and meet new people! But now I have to stay home for a while because I need to get ready to school.. When I get rid of all my duties and responsibilities I'll go out to breathe fresh air :) And you all, do not sit on your back and go out too!

Množstvo nových možností, kúskov a kombinácií! Zimné veci pomaly odkladám niekam, kde mi nebudú skákať na oči a skriňu si doplňujem novým oblečením, ktorého ako všetky ženy vieme, nie je nikdy dosť! Včerajším dňom som sa potuľovala v tomto outfite. 

A lot of new chances, pieces of clothes and combinations! Winter clothes is being stored somewhere  I don't have to watch it and my wardrobe is in process of fulfilling, haha. Because you know- there's never enough clothes!


10 komentárov:

  1. Tak tento outfit má u mňa 100 bodov <3 Wau, proste si ma inak očarila!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nohavice vyzerajú veľmi zaujímavo! Všetko je tip-top :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kalhoty jsou zajímavé, ale celkově pěkný outfit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty kalhoty jsou dokonalé!! A máš super vlasy! ))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, super nohavice. Velmi zaujímavý outfit. Páči sa mi to celé!

    Blonďavá Potvora

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Doma určitě nesedíme..přes víkend jsme po Praze nachodili spoustu kilometrů, protože bylo fakt bájové počasí!! Jsem šťastný z toho pravého jara, které je konečně tady ^_^

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Odkud jsou ty kalhoty prosím? :oo

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvoje outfity žerem asi najviac. Dievča, navyše si ešte aj neskutočne sympatická! :)

    baribircak.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie nohavice sú nádherné, vždy som chcela disco pants ♥

    OdpovedaťOdstrániť