BLACK & YELLOW

Posted by with 1 comment
Čaute, čaute! Po týždni som si opäť hačala za blog a dokopala sa k novému postu so starým outfitom, keďže aktuálne poveternostné podmienky stoja za prd. (teda aspoň u nás na strednom Slovensku, kde je na prd všetko)
***
Hello, everybody! I'm here again, of course with a new post including my old outfit, beause here's bad weather and it sucks!

Po dlhočiznej zime som oprášila starý dobŕy klobúk a po prvýkrát som si na seba obliekla károvanú košeľu, ktorá mi už nejaký ten mesiac odpočívala v skrini. Aj napriek tomu, že je fit starý asi tak 3 týždne, znovu som si to dobre načasovala a publikujem ho v celkom vhodnú dobu, čo poviete?
***
I was wearing my fav hat after long winter and this checked blouse for the first time! Besides this outfit being about 3 weeks old I'm glad because I'm posting it in right time! What do you think?

+ niečo o mojom osobnom živote, pocitoch... Je smutné, že školu, na ktorej som 7 rokov začínam milovať rok pred maturitou, a aj to len z toho dôvodu, že sa tam vkuse niečo deje a my môžeme odísť domov (v mojom prípade najprv do fitka a potom domov, čiže domov a domov.- a to je domov na druhú :D) Včera som bola v škole len na dvojhodinovke cvík z matiky a ruštine /koniec 9:30, mala som aj nultú/, a potom nám povedali, aby sme sa vyparili, pretože prasklo potrubie. Lepšia správa v piatok odznieť fakt nemohla! V pondelok a utorok máme riaditeľské voľno, keďže sú maturity a streda, štvrtok, piatok.. Tieto 3 dni, ktoré ukončujú týždeň /len čo sa pracovných dní týka, aby som vás nezavádzala/ budeme musieť podstúpiť branný kurz. Jup, teraz ste všetci mávli rukou, však prechádzočka do prírody nezašodí nikomu.. Nie, nezaškodí, ale učenie sa stavania prístreškov v prírode, viazanie lán, orientácia podľa google maps, dorozumievanie sa morzeovkou.. Kde to sme? Prečo také veci robíme? Neviem či je lepšie sa smiať alebo plakať.. Dobre, budem sa smiať, inak to ani nejde :D !!!
***
+something about my personal life.. It's a terrible fact that I've just started to "love" my school one year before maturity examination, isn't it? But on the other hand it's not connected with great people, awesome background or anything like this. The main reason is the freedom I've been feeling recently. For instance we had to go home 9:30 yesterday because there had been a problem with water- it really made my day.. I could go home /at first to the gym which is something similar,.. So I could go home and home which makes double home!/! Love it! The next week we are going to have 2 days off /because of maturity examination/ and the rest of the week will be kind of interesting with school defence education which contains making shelters, tying rope and finding our way with google maps.. Such dumb things to do... 




1 komentár:

  1. Tie okuliare su skvele! Z kadial ich maš? :)
    http://sabiadis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť