CHECKED BLOUSE

Posted by with 3 comments
Ahoj, ahoj! Dnes som sa ako zvyčajne zobudila o piatej. Aktuálne je 8 a ja sedím za počítačom hneď z niekoľkých dôvodov- krútim hlavou nad svojou absenciou v blogovom svete, rollujem novinky na facebooku a odhodlávam sa na prípravu na riaditeľské testy, ktoré ma tento týždeň čakajú.. Bude to fakt sranda. , pretože dnes sa mi do ničoho nechce... Ďalej uvažujem nad tým, že by som sa mohla ísť niekam prevetrať a tiež sa cítim melancholicky kvôli upírskym denníkom, ktoré som si už stihla odsledovať tesne po budíčku. Je to poriadny mix nálad a pocitov! Ale netreba zabúdať aj na fakt, že mám pred sebou celú sobotu a aj nedeľu na to, aby som to prekonala.. Takže hurá do toho!
***
Hello, everybody! Today I woke up at 5 am as usual. It's 8 am now and I'm sitting in front of my notebook because of a couple of reasons- I'm absolutely frustrated by my absence in blogging, rolling facebook news and hard trying to study for my exams. It's going to be "awesome", because I'm undoubtedly not in kind of stuDYING mood right now. I'm thinking about going out and feeling melancholy because of The Vampire Diaries which I was watching in the morning. This is my weird mix of moods and feelings.. But there's the whole weekend for getting over these things.. So let's do it!

Ďalej pripájam jeden pozabudnutý outfit z chladnejších dní s blúzkou v retro štýle, ktorú som vylovila v našej kúzelnej skrini na chate.  
***
Next is here one forgotten outfit from colder days with a retro blouse from our magic and really old weekend house wardrobe.






3 komentáre: