INSTADIARY MARCH&APRIL

Posted by with 2 comments
Aloha! Dnes som sa rozhodla prispeť na blog instagramovými fotkami za posledné 2 mesiace (ugh, ten čas ale letí).. Máj sa nám konečne začal, počasíčko nás hádam nebude privádzať do šialenstva (ako v apríli) a všetci budeme šťastní- nie len preto, že sú uo už len 2 mesiace do prázdnin, ale aj preto, že ... (každý si povinne doplňte čo vás robí šťastným!) Takže.. Čo som stihla za posledné 2 mesiace? (aspoň pár vecí z tých, ktoré som postla na IG)
***
Hello! I'm here with instaphotos from my instagram account from last 2 months, omg how the time flies.. May is finally here and I hope we all will be happy! Not just because of the fact that there're last 2 months left to summer holidays but also because.. (fill this gap with something which makes you happy!) So what was I doing last two months? (Therep're som photos from my IG)

Vyskúšala som množstvo receptov a nových potravín 
V kuchyni som strávila niekoľko dní a bolo to perfektné! Aspoň mám novú bavku, haha :D
***
I've tried a lot of new recipes and food... It was so funny and I think I've found my new kind of hobby... :D




Dopĺňala som svoj šatník
***
I bought some new clothes to fill my wardrobe.

Fotila som sa
***
I was taking photos of myself..

A nakoniec pár zážitkov a nezaradených fotiek :)
(od korčuľovania, cez aprílový sneh až po učenie sa na riaditeľské testy)
***
And other things
(rollerblading, april snowy weather and studying for school exams)

Nezverejnila som úplne všetko.. Follownúť ma môžeś tu- INSTAGRAM.

2 komentáre:

  1. wow tak tomu sa hovorí varenie, tiež som minulý mesiac trochu viac experimentovala s varením, ale zasa som nejako zlenivela :D :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť