TASTE TEST: NU3TION

Posted by with 2 comments
Pred pár dňami mi dorazil balíček zo stránky www.nu3tion.com. Tento e-shop ma vábil už dlhší čas a teraz sa mi konečne naskytla možnosť vyskúšať niečo z ich ponuky. Moja objednávka obsahovala Micelárny kazeín MPC85Karnitín Tartrát a 2x príchuť v tabletách- kapučíno a cookies. 



Micelárny kazeín MPC85

Produkt tvorí až 85% nedenaturovaných mliečnych bielkovín, ktoré sú pomalšie stráviteľné- aminokyseliny sa do organizmu uvoľňujú postupne, a teda dlhšiu dobu, Užívanie je vhodné najmä pred spánkom alebo v čase, keď nemáme možnosť napapať sa nutrične kvalitným jedlom a chceme predísť katabolizmu /rozpadu svalov, ktorý nastáva pri nedostatočnej výžive.. Naše telo jednoducho nemá možnosť čerpať energiu zo sacharidov a tukov, a preto začne rozkladať svaly. 

Chuť hodnotím pozitívne. Síce je práve tento kazeín neochutený, ale dal by si v pohode vypiť aj bez tabliet, ktoré sa vám chystám o pár riadkov opísať. Cena je bezkonkurenčná- 1 kg stojí 12,95€.




Spôsob dochucovania výrobkov z nu3tion sa mi veľmi páči. Mať doma neochutený protein alebo kazeín je perfektné, pretože práve vďaka týmto tabletám si namiešate svoje obľúbené príchute, ak vám bude napríklad čokoláda po pár dávkach liezť krkom, jednoducho vymeníte tabletu a nemusíte si kupovať nový protein. 1 tableta slúži na ochutenie 40g proteinu/kazeínu a v blistri za 0,79€ je ich až 15. Ja som zvolila príchuť cookies a kapučíno. Cookies chutí ako čokoláda a asi sa mi nikdy nezunuje, zatiaľ čo kapučíno mi pripomína drinky z dovolenky v Afrike, proste mňam! Tablety však odporúčam rozdrtiť a dané množstvo primiešať do proteínu/kazeínu, pretože rozpúšťanie v tabletovej forme trvá trošku dlhšie :) Ako ďalšie plus- príchute neobsahujú cukor.



Karnitín Tartrát

Nad otestovanín karnitínu som uvažovala už dlhšiu dobu. Karnitín je prírodný spaľovač tukov, vďaka ktorému sú zásoby tuku využité ako zdroj energie, predlžuje športový výkon. Pokiaľ necvičíte, karnitín prijímaný zo stravy ako hovädzie mäso a mliečne výrobky je postačujúci. Ak ste však fyzicky aktívny, tieto zdroje nestačia. Tento týždeň som cvičila po užití karnitínu a so 100% istotou vám môžem povedať, že má niečo do seba. Pred koncom tréningu a po ňom zvyknem bývať vyčerpaná, avšak tu som spozorovala veľkú zmenu. Vládala som dlhšie a únava na mňa nedošla :) Dávkovanie 1g 40 minút pred športovým výkonom je maximálne prijateľné. Chuťovo je veľmi kyslý, ale pre všetky jeho plusy sa to dá vydržať, mne osobne chutí. Cena- 4,95€ za 100g 





2 komentáre:

  1. Zajímavé, nic takového vůbec nemám.
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný príspevok. O karnitíne som doposiaľ nepočula, ale určite by stálo za to ho vyskúšať. Zrejme si ho zaobstarám aj ja. :)

    www.everydaywithlola.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť