BLACK IS BACK

Posted by with 2 comments
Ahoojte! 30-stupňové horúčavy sú na každodennom programe rovnako ako varenie sa v škole zahrabaní v učebniciach (už len 2 týždne, wohoo). Dnes som sa s kamarátkou bola vyvenčiť a poprosila som ju, aby mi nafotila nový outfit. 
***
Hello! It's soo hot outside which is quite typical for this time of a year just like being at school /only 2 weeksleft till summer begins!!!/ Today was a lovely day spent with my friend who had to take some photos of my outfit.

Neviem, či je to blížiacimi sa prázdninami,krásnym počasím alebo kopou voľného času.. Ale cítim sa fakt perfektne! Tak šťastne, slobodne a neviazane. Taktiež ma začína chytať experimentálna nálada a veľká chuť do kombinovania oblečenia. Toto je to leto, na ktoré som celý rok začala! Bude perfektné a to viem už teraz- klop, klop.
***
I'm not sure of its because of coming summer holidays, awesome weather or because of so much free time. I feel so happy, free and independent! Plus I'm in that "fashion" mood, I'm enjoying combining clothes and experimenting. This summer is going to be amazing! knock, knock

Teraz sa jednoducho všetci povinne usmejte, zoscrollujte nový príspevok a napíšte mi komentárik!
***
So it's your turn now. Smile, scroll this post and write me your opinion! :)









2 komentáre:

  1. Náhrdelník je moc pěkný, boty taky a celkově je to moc povedený outfit, který ti sluší. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten top je perfektní!
    Krásnej víkend =)
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť