SILVER SKIRT

Posted by with 11 comments
Ahojte! Minulý víkend som si opäť trošku zapózovala pred statívom a až teraz som sa rozhodla fotky editovať a následne postnúť na blog. 
***
Hello! I'm here again with a brand new outfit!

Strieborná je pre mňa ako druhá čierna. Jednoducho ju milujem! A nie len preto hrá hlavnú rolu v tomto outfite práve strieborná suknička z koženkového materiálu. Svoje vodcovské postavenie si získala najmä vďaka svojej jedinečnosti, pretože bola ušitá špeciálne pre mňa- a to pod rukami mladej a šikovnej krajčírky Michajliny, ktorá rovnako ako ja obľubuje módu. Ja som nanešťastie v tvorivých prácach vždy ľavá a pri šití by som si asi prešila obe paprče, takže takúto prácičku musím nechať vždy na tých skúsenejších. Suknička sa mi v skrini leskla už snáď od Vianoc, ale až donedávna som bola obmedzovaná počasím. Teraz som sa už jednoducho nemala na čo vyhovoriť, a tak som musela, a hlavne veeeľmi chcela, vyraziť do terénu a nafotiť fit. Pokiaľ chceš aj ty nosiť niečo ušité špeciálne pre tvoju osobu a na tvoje jedičné miery, neváhaj Mišku kontaktovať prostredníctvom jej fanpage Michajlina! :) 
***
Silver colour is something like the second black for me. I just love it! Silver skirt which you can see in this outfit isn't playing the main role only because of this reason but also because it was sewed for me by young talented dress-maker. 

A čo vy? Vychutnávate si teplé lúče slniečka a blížiace sa letné prázdniny? :)
***
And what about you? Are you enjoying these sunny days and the fact that summer holidays are coming?










11 komentárov:

  1. Nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá sukňa je proste úžasná ! :) Tak isto crop top a listová kabelka :) Moc ti to na fotkách pristane.

    www.everydaywithlola.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta sukně je super..úplně ji vidím na nějaké večerní beach party, skvělá muzika, pár světel..jaj =)

    Michael
    Vyhraj kšandy!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektná látka, díky za tip! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherná, moc ti sluší! takové outfity jsou krásné, bohužel v nich nemám odvahu vyjít :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý kúsok ♥ Veľmi sa mi páči, ale nosiť by som ho nedokázala, nemám na to odvahu (a ani nohy) :P

    *GIVEAWAY*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéé, tak to je úžasné a máš moc krásné vlasy :)))). Já tedy žádné oblečení ve stříbrné barvě nemám, ale jako barvu laku na nehty a u doplňků se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj :) Tak to tričko i suknička sú jedndoucho perfektné. Veľmi pekný outfit

    to NAJ pre baby TU :-*

    OdpovedaťOdstrániť