DON'T GIVE A F*CK

Posted by with 1 comment
Ahojte! Najprv by som sa vám rada ospravedlnila za moju neaktivitu. Nebudem sa na nič vyhovárať, jednoducho sa mi nechcelo nič postovať, užívala som si pokoja od školy a povinností. Keď som už načala túto tému, chcela by som vám zaželať hneď na začiatku krásne letné prázdniny plné nezabudnuteľných zážitkov, nájdite si čas na všetko čo nestíhate počas školy a užívajte si slobodu a tepľúčko. 
***
Hello everybody! I'm so sorry for no new posts at first.. I was lazy and I didn't feel like writing and of course summer holidays has just begun. When writing about summer holidays, I would like to wish you all the best- amazing summer full of great memories and people you love. 

Pred 2 týždňami som sa trošku nudila a hľadala som miesto, kde by som mohla nafotiť outfit. Pochodila som 1/3 nášho mesta a všade boli ľudia. Skončila som pred ordináciou jedného súkromného doktora.. Niekedy sa fakt smejem na miestach, kde si rozprestriem statív a "pózujem".
***
I was taking photos of this outfit about two weeks ago. It was funny because I ended up in front of a doctor's surgery.. How funny... Sometimes I'm so laughing at places I'm taking photos at/in/in front of.  





1 komentár:

  1. To tričko je super. Moc pěkný outfit s nevšedním místem k focení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť