ICE POWER COFFEE

Posted by with 3 comments
Leto už máme v plnom prúde. V tieto horúce dni nesmieme zabúdať na pitný režim, opaľovací krém a tiež by sme sa mali vyhýbať dlhému státiu/sedeniu/skákaniu/aktoviečomuešte na priamom slnečnom žiarení. Svojmu telu by sme okrem správneho pitného režimu mali dodávať aj kvalitnú energiu, ktorej počas týchto dní potrebujeme neúrekom kvôli všetkým letným aktivitám, či už športovým alebo rekreačným.

Nie je nič lepšie ako perfektné osvieženie hneď z rána, ktoré vám dodá dostatok energie na celé dopoludnie! Práve preto by som vám rada predstavila projekt power coffee od Dušana Plichtu, ktorý podľa môjho názoru do tejto kávy vložil srdce a aj dušu. 

Nikdy som nepila kávu, nikdy som nechápala ľudí, ktorí ju pijú. Vždy som si myslela, že je to len akýsi vysoko návykový nápoj ako coca cola alebo iné brečky plné cukru a iných zbytočností, ktoré naše telo nepotrebuje. Však drvivá väčšina ľudí pije "kávu" pozastávajúcu najmä z vody a cukru, niektorí si pridajú mlieko. Až prednedávnom som pochopila, že nie je káva ako káva. Nie som kávičkárka, nie som až tak skúsená, ale keď som začala s pitím kávy, tak som šťastná, že som začala práve s power coffee- podľa môjho názoru s najlepšou kávou široko-ďaleko nakoľko je 100% organická, pestovaná bez pesticídov a chemikálií.. Tiež obsahuju optimálnu hodnotu kofeínu a vždy, keď si ju pripravujem vonia mi celá kuchyňa. 

Power coffee je vyrobená pomalým pražením BIO zŕn pri nižšej teplote, svojím skvelým zložením môže kompletne nahradiť všetky sladené energetické nápoje, ktoré vášmu telu nedajú nič prospešné. Káva pochádza z rôznych častí sveta- Etiópia, Peru, India, Mexico. Kvalitná káva je výborným zdrojom antioxidantov a stopových prvkov. A prečo je absolútne neporovnateľná s klasickou  instantnou Nescou? Nesca je instantný nápoj a nie káva.. 

Keďže čisla na teplomeri stále stúpajú, pitie kávy ako takej "v teplom vydaní" vôbec neosvieži. Pre pocit sviežosti som si dovolila trošku poupraviť klasický recept na prípravu powercoffee, vyzerá nasledovne:

1 espresso pripravené z 2 ČL power coffee
1 ČL (cca 8 ml) MCT oleja
1 ČL holandské kakao
1 ČL kokosový olej
200ml kokosového/mandľového mlieka
sladidlo- stévia /ja som použila 1 ČL medu, ale vtedy powercoffee nemá taký efekt ako bez neho
ľad 

Všetko jednoducho zmiešame, najlepšie začať teplým espressom s kokosovým olejom, MCT olejom, sladidlom a holandským kakaom, keď to pekne vymiešame, dolejeme mlieko a pridáme ľad. 

Posledných pár dní takto začína každé moje ráno a neviem si to vynachváliť. Energie mám dostatok, hlad dlhšie nenastupuje a kávu si vychutnávam plnými dúškami ako ešte nikdy predtým! :)

Prikladám pár fotiek z prípravy:










Tu je video, ktoré odporúčam pozrieť, ak chcete vedieť o tomto projekte Dušana Plichtu viac.


všetko ohľadom powercoffee nájdeš na linku uvedenom nižšie, taktiež si powercoffee môžeš priamo objednať domov

http://powerlogy.com/


3 komentáre:

  1. Ráno bez kávy si neviem ani len predstaviť! Power coffe som však ešte neskúšala... Každopádne vyzerá super, keď sa mi minú moje "kávové zásoby" zrejme sa po ňom pôjdem obzrieť :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja idem teraz na brigádu, takže ja na tom slnku budem musieť byť, a takáto káva by mi asi aj pomohla, i keď ja kávu nepijem vôbec ale je to skvelý tip! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kávu na ráno mám aj ja v obľube aj keď si ju nedoprajem každý deň :) O zančke POWER počujem prvý krát no vyzerá to zaujímavo. Možno do budúcna vyskúšam. ..
    Všetkých ktorých baví svet kozmetiky pozývam na moju súťaž o tri kozmetické balíčky

    http://everydaywithlola.blogspot.sk/2015/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť