I'LL STOP WEARING BLACK WHEN THEY MAKE A DARKER COLOUR

Posted by with 6 comments
Ahoj, ahoj! Ospravedlňujem sa vám za dlhšiu odmlku. Práve teraz som na víkendovom pobyte na Orave, užívam si krásnej prírody a snažím sa zresetovať. Spomenula som si, že na externom disku mám nejaký outfit z tohto týždňa, o ktorý som sa s vami ešte nepodelila, takže som sa rozhodla po 10 dňoch konečne niečo pridať.
***
Hello everybody! I'm so sorry for my no activity. I'm enjoying holidays in Orava right now. The Slovak nature is so beauty and now I can finally believe in this! I've made up my mind and found that I didn't share this week's outfit with you so I wanted to post something after 10 days break.


6 komentárov:

  1. Tak tohle je naprosto boží outfit!^^
    Navíc ti fakt sedne, ale tak to určitě víš sama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, tak tento outfit je úplne dokonalý! Inak máš krásne vlasy :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dokonalé sandále! <3
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Boží! Odkud jsou ty boty prosím?.)

    OdpovedaťOdstrániť