STAROSTLIVOSŤ O VLASY- ŠAMPÓN REGENERÁCIA KONOPÍM

Posted by with 1 comment
Ahojte! Poslednou dobou sa začínam zaujímať o kozmetiku trošku viac ako predtým. Ešte pár týždňov dozadu mi bolo vcelku jedno, akým šampónom si zmývam vlasy, akým krémom si natieram ruky, čo nanášam na svoje pery. Avšak toto obdobie sa už skončilo a po nájdení stránky www.bionatural.sk som sa rozhodla do tejto "problematiky" viac ponoriť.
(zvyšok produktov uvidíte v ďalších recenziách)

V tomto článku by som vám rada povedala viac o šampóne- regenerácia konopím. Určite ste si už stihli všimnúť, že mám dlhšie vlasy ako kedysi /aktuálne najdlhšie za celý svoj život. Na návšteve u kaderníčky som nebola už niečo cez 2 roky /nedôverujem im/ a vlasy si podstrihávam sama. Čas, slnko, copíky a tepelná úprava majú tendenciu naše vlasy úplne zničiť a oslabiť. Prvým krokom k lepším vlasom je obmedziť ich úpravu teplom- fény, žehličky /ja som žehličku v rukách nedržala asi pol roka a na posledné fénovanie vlasov si ani nespomínam. Okrem vecí, ktorým by sme sa mali vyhnúť však existujú aj tie, ktoré by sme naopak do našej starostlivosti o vlasy mali zaradiť. V prvom rade sú to kvalitné šampóny bez zbytočnej chémie. Dámy a páni, práve tu začíname. 

Vyššie uvedený šampón je priam ako stvorený pre moje vlasy- suché a poškodené. Preto som neváhala a hneď som vedela, že ho musím mať doma. Šampón obsahuje za studena lisovaný konopný olej, ktorý podporuje regeneráciu pokožky hlavy a vlasov, žihľavový extrakt, pšeničné proteíny. Hneď ako mi tento zázrak dorazil domov, musela som ho vyskúšať. Šampón priveľmi nepení. Už po prvom zmytí vlasov som si všimla rozdiel- moje vlasy boli lesklejšie a vyzerali aspoň o trošku zdravšie. Bolo to však len jedno použitie, preto netreba hneď na začiatku čakať zázraky. Ani naše vlasy nezoslabli zo dňa na deň. :) Označenie organic a vegan je len ďalšie plus, ktoré určite oceníte 

1 komentár:

  1. Tak tohle je skvělý krok. Taky se více dívám po přírodní kosmetice. :-)

    OdpovedaťOdstrániť