Sérum s arganovým olejom

Posted by with No comments
Aj ty máš problém so zničenými vlasmi? Či už je to spôsobené slnkom, ich dĺžkou, nedostatočnou starostlivosťou, farbením... Je to úplne jedno. Odkedy som sa rozhodla pre dlhé vlasy, mám s nimi len problémy a oni tak aj bohužiaľ vyzerajú. Skúšala som už fakt všetko aby som im aspoň trošku pomohla, ale nič sa mi neosvedčilo ako prípravky, ktoré som mala z www.bionatural.sk

Naposledy som skúšala Sérum s arganovým olejomod ktorého som mala priam nadpozemské očakávania a nesklamala som sa, pretože po jeho nanesení od korienkov až po končeky, obmotanie hlavy do fólie (najnáročnejší krok), nahriatie tohto zábalu fénom, obmotanie hlavy uterákom a následné cca 40 minútové pôsobenie stálo za to. Potom som si vlasy už len zmyla šampónom, nechala prirodzene vysušiť a nakoniec som šla spať. Ráno som sa zobudila s maximálne jemnými vlasmi, ktoré mi konečne nestáli do všetkých svetových strán. Túto kúru budem rozhodne aplikovať častejšie :)

Sérum ako také obsahuje trojité combo- jamajský čierny, ricínový a arganovým olej. Hydratuje, posilní a zanechá lesk. Všetko môžem len potvrdiť a určite hi odporúčam každému, kto má problém so svojimi vlasmi :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára