ZIAJA uhorková línia

Posted by with 2 comments
Čo sa týka starostlivosti o pleť, vyskúšala som toho už skutočne veľa, asi ako každé dievča. Clean&Clear, Garnier a Nivea z reklám na Markíze a Jojke, Dermacol a ďalšie. Prednedávnom som však mala skvelú šancu zaobstarať si produkty od značky Ziaja a teraz by som vám ich rada priblížila.

Všetky 3 produkty sú z rady UHORKOVÁ LÍNIA a po 2 týždňovom testovaní môžem oprávnene tvrdiť, že ich už nedám z ruky. Popravde som ešte nikdy neskúšala žiaden produkt založený na priam magických schopnostiach uhorky, ale všetko je raz po prvýkrát a určite to neľutujem. Vás všetkých určite poteší aj fakt, že sú vhodné pre mastnú, zmiešanú a aj normálnu pleť. 

Poďme na to však pekne poporiadku. Začneme ich obalom, ktorý nie je zbytočne prečačkaný, pôsobí čisto a sviežo. To isté môžem povedať aj o ich vôni- čistá a svieža. 

Prvým produktom je Ziaja UHORKOVÁ LÍNIA pleťové mlieko, ktoré slúži na odstránenie make-upu a znečistenia pokožky. Príjemne vonia, hydratuje a upokojuje pokožku. Ako odlíčovadlu mu dávam 10 bodov, pretože má pravú "mliečnu" konzistenciu a nie je zbytočne mastné ako iné odlíčovadlá. 

Po odlíčení nasleduje použitie ďalšieho produktu Ziaja UHORKOVÁ LÍNIA pleťové tonikum, ktoré jemne čistí pokožku, uzatvára rozšírené póry , upokojuje, vyhladzuje a tiež rozjasňuje. 

Po použití tohto tonika/ pleťovej vody prichádza na rad tretí produkt a tým je Ziaja UHORKOVÁ LÍNIA pleťový krém. To, že pokožku zvlhčuje, upokojuje podráždenie a stabilizuje činnosť mazových žliaz nie je žiaden nepodchytený marketingový klam. Po použití tohto krému sa skutočne budím s hydratovanou a jemnou pokožkou.  

Tieto uhorkové zázraky som však nepoužívala len ja, ale zmotala som na ne aj svojho mladšieho brata, ktorý si od svojej staršej sestry jednoducho musí dať poradiť. Všetko som mu vysvetlila a v poslednom čase sa spolu večer stretávame v kúpeľni a spoločne používame kozmetiku od Ziaji. Pretože je to chlapec a pravdepodobne (chcela som tým povedať 100%) nemá ani páru o kozmetike a už na druhý deň mi povie, že má oveľa krajšiu pleť a je s tým spokojný rovnako ako ja, tak aspoň viete, že vám neklamem :P





2 komentáre:

  1. Značku Ziaja mám moc rada! Z týchto troch produktov som zatiaľ vyskúšala len ten krém ktorý je naozaj úžasný! :) stačí ho len úplne máličko.. Po tejto recenzií mám chuť sa vrhnúť aj na tie dva ďalšie produkty ktoré budú taktiež určite skvelé :)
    lifestylebyLenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Ziaja som mal zatiaľ len krém na ruky a ten bol skvelý! V starostlivosti o pleť momentálne nedám dopustiť na produkty od Clinique, no až sa mi minú, určite sa popozerám aj po Ziaje, na ktorú čítam samé pozitíva :)

    Patrik http://www.madebyboy.com

    OdpovedaťOdstrániť